۰
plusresetminus
مدیر کل امداد فارس خبر داد

افتتاح پنجمین باجه قرض الحسنه امداد ولایت در شهرستان لارستان

تاریخ انتشارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۳
اولین باجه صدور کارت الکترونیکی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و هفتمین مرکز نیکوکاری لارستان در روستای بریز از توابع بخش مرکزی این شهرستان با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.
افتتاح پنجمین باجه قرض الحسنه امداد ولایت در شهرستان لارستان
به گزارش حافظ خبر؛ محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس از افتتاح اولین باجه صدور کارت الکترونیکی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت شهرستان لارستان خبر داد.
بذرافشان با اشاره به سنت حسنه قرض الحسنه در ادامه اضافه کرد: این باجه، پنجمین باجه ای است که در سطح استان فارس و بعد از شهرستان های شیراز، آباده، ممسنی و جهرم در استان فارس  افتتاح می شود. 
مدیر کل امداد فارس در ادامه مراسم و در آیین افتتاح مرکز نیکوکاری علی ابن ابیطالب(ع) روستای بریز گفت: این مرکز هفتمین مرکز نیکوکاری لارستان و یکصد و شصت و نهمین مرکز نیکوکاری استان فارس است که جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به ولی نعمتان افتتاح و آغاز به کار می کند. 
او در پایان با بیان اینکه ایجاد مراکز نیکوکاری در توسعه و اشاعه فرهنگ انفاق بسیار موثر است، افزود: خیران و مردم نیک اندیش لارستان تاکنون بیش از 6 میلیارد ریال در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی به مراکز نیکوکاری شهرستان کمک کردند که در اسرع وقت این کمک ها به دست افراد نیازمند رسیده است.

انتهای پیام
کد مطلب : ۲۲۴۹۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما