۰
plusresetminus

برگزاری كميته فرهنگ سازي كاهش تلفات جاده اي استان فارس

تاریخ انتشارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۶
كميته فرهنگ سازي كاهش تلفات جاده اي استان فارس با حضور مدیرکل و معاونين اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس به همراه بیان ديدگاه ها و نظرات شرکت کنندگان در خصوص اقدامات فرهنگي در موضوع كاهش تلفات جاده‌اي برگزار شد.
برگزاری كميته فرهنگ سازي كاهش تلفات جاده اي استان فارس
به گزارش حافظ خبر؛ به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان فارس، علیرضا سياهپور مدیرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي فارس با بيان اينكه ضرورت اقدامات فرهنگي و آموزشي در راستاي كاهش تلفات جاده اي به هيچ كس پوشيده نيست ، گفت : مي بايست مجموعه راهداري و حمل و نقل جاده‌اي به خصوص در ايام باقي مانده به نوروز 99 تلاش هاي مضاعفي براي اجراي برنامه هاي فرهنگي و آموزشي دنبال نمايد. 

وي گفت در راستاي تاكيدات استاندار فارس مبني بر ايجاد حساسيت لازم در سطح ادارات در تلاش خواهيم بود كه با برگزاري جلسات هماهنگي در سطوح مختلف ادارات كل و شهرستانها فضاي عمومي استان را از تهديدات و آسيب هاي ناشي از تلفات جاده اي مطلع نماييم .

مهندس عليرضا سياهپور گفت طبق هماهنگي هاي انجام شده با اداره كل آموزش و پرورش در امر آموزش براي نوجوانان و جوانان اقدامات مؤثري را در دست اجرا دارد .

وي با تقدير از اين اقدامات تاكيد كرد همه ي دستگاه ها و متوليان فرهنگي مي توانند با همكاري و نقش آفريني در كاهش تلفات جاده‌اي مشاركت نمايند .
کد مطلب : ۲۲۴۹۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما