۰
plusresetminus
طی حکمی از سوی شهردار شیراز

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز منصوب شد

تاریخ انتشارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۸
شهردار شیراز در حکمی مرتضی جعفری را به سمت معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز منصوب کرد.
معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز منصوب شد
به گزارش حافظ خبر؛ مهندس اسکندرپور در حکم مرتضی جعفری نظارت بر برنامه ریزی، سازماندهی و کنترل در زمینه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در سطح شهر را از مهمترین ماموریت های رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برشمرد.

همچنین نظارت بر تعیین خط و مشی برنامه های کلی، نظارت بر تهیه و تدوین طرح های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و ... از دیگر ماموریت های جعفری است.

مرتضی جعفری دارای مدرک دکترای زبان و ادبیات فارسی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز است. از جمله سوابق وی می توان به مشاور کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر شیراز، مشاور فرهنگی آستان مقدس شاهچراغ (ع)، مشاور رییس شورای اسلامی شهر در امور دانشگاه‌ها، مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی و عربی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز در تمام مقاطع     از سال ۹۴ تا کنون و عضو شورای پژوهشی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز اشاره کرد.

از جمله سوابق فرهنگی جعفری می توان، راه اندازی کانون ادبی، برگزاری همایش های مختلف در حوزه فرهنگی و ادب اشاره کرد. همچنین مرتضی جعفری مولف کتب و مقالات علمی - تخصصی در حوزه فرهنگ و ادبیات فارسی نیز است.

گفتنی است پیش از این ابراهیم گشتاسبی راد عهده دار سمت ریاست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز بود.
کد مطلب : ۲۲۴۹۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما