۰
plusresetminus

راه اندازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر بخش کامفیروز با حضور مسئولین استان

تاریخ انتشارسه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۳
اولین جلسه ستاد راه اندازی و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بخش کامفیروز با حضور جناب سرهنگ مهدوی دبیر ستاد استان فارس و مسئولین ادارات بخش در دفتر امام جمعه تشکیل شد. 
راه اندازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر بخش کامفیروز با حضور مسئولین استان
به گزارش حافظ خبر؛  به نقل از روابط عمومی دفترامام جمعهکامفیروز، اولین جلسه ستاد راه اندازی و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بخش کامفیروز با حضور جناب سرهنگ مهدوی دبیر ستاد استان فارس و مسئولین ادارات بخش در دفتر امام جمعه تشکیل شد. 
در این جلسه که برخی از معتمدین و خانواده معظم شهدا نیز حضور داشتند، امام جمعه کامفیروز ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ابراز داشتند: امر به معروف و نهی از منکر در کنار صوم، صلات، خمس و زکات، از ضروریات دین قلمداد شده اما متاسفانه امروزه در جامعه تا حدود زیادی به فراموشی سپرده شده است. 
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر بخش کامفیروز در ادامه فرمودند: مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب امر به معروف یک وظیفه و رسالت همگانی است که بایستی آحاد مردم خصوصاً مدیران و مسئولین حکومتی نسبت به آن اهتمام ویژه داشته باشد. 
ایشان در ادامه ضمن اشاره به برخی از مصادیق معروف و منکر در جامعه اظهار داشتند: متاسفانه برخی فکر می کنند منکر در جامعه محدود به ترک صلاة و غیبت مردن و امثالهم می‌باشد و حال آنکه بداخلاقی، اسراف، چاپلوسی، تملق، کم فروشی در معامله، برخورد نامناسب با ارباب رجوع و یا استفاده شخصی از اموال و امکانات دولتی از مصادیق بارز منکر هستند که متاسفانه تا حدود زیادی قبح این منکرات در جامعه رو به نزول می باشد.
دکتر تقی زاده همچنین با توجه به ظرفیت و پتانسیل بالای بهشت گمشده در جذب توریست و گردشگر که می‌تواند باعث رونق اقتصادی منطقه گردد افزودند: همانگونه که فعالیت عمرانی، زیربنایی، بهداشتی و خدماتی در بهشت گمشده لازم و ضروری است به همان اندازه نیز داشتن پیوست فرهنگی و مذهبی و فعالیت های دینی در بهشت گمشده ضرورت دارد چرا که با افتتاح آزادراه شیراز به اصفهان شاهد حضور مسافران و گردشگران مختلفی از اقصی نقاط ایران با فرهنگ‌های متعدد که بعضاً با فرهنگ اصیل اسلامی مردم کامفیروز می‌تواند در تضاد باشد خواهیم بود لذا اگر از الان دلسوزان، متدینین، معتندین، مسئولین و متولیان فرهنگی بخش برنامه فرهنگی برای بهشت‌گمشده نداشته باشند یقیناً در مدت کوتاهی فرهنگ مردم خصوصاً حجاب بانوان کامفیروزی تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهداف راه اندازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کامفیروز چنین فرمودند: یکی از اهداف مهم راه اندازی این ستاد برنامه ریزی و هم فکری و هم افزایی برای مدیریت فرهنگی بهشت گمشده میباشد تا ضمن محافظت و حراست از فرهنگ اصیل و اسلامی و غیرت و عفت جوانان کامفیروز بتوانیم فرهنگ اسلامی را از بهشت گم شده به استان های دیگر صادر نماییم. 
شایان ذکر است این ستاد برای اولین بار در طول چند دهه گذشته با همت و پیگیری های حجةالاسلام و المسلمین تقی زاده در کامفیروز تشکیل و راه اندازی شده و جناب آقای سروان فرزاد مال احمدی به عنوان اولین دبیر ستاد امر به معروف فیروز معرفی گردید.
کد مطلب : ۲۲۵۰۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما