دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس میزبان هفتمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت

13 بهمن 1398 ساعت 10:05

دکترحبیب دانش منش ؛ رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس گفت : هفتمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت دانشگاه جامع علمی کاربردی از 15 بهمن ماه به مدت 3 روز به میزبانی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس برگزار خواهد شد.


به گزارش حافظ خبر؛  به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی فارس، دکتر حبیب دانش منش؛ دبیر هفتمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در این دوره از جشنواره از ۳۰ واحد استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی ۷32 اثر با محوریت فعالیت علمی خلاقانه، بخش ویژه، محتوای فضای مجازی، مسابقه علمی، انجمن علمی برگزیده، کتاب، پژوهش، نشریه علمی، کارآفرینی و اختراع به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
وی ادامه داد: کلیه آثار ارسالی توسط دبیرخانه جشنواره مورد بررسی و داوری نهایی قرار گرفته است.
دکتر حبیب دانش منش  افزود: که با برپایی نمایشگاهی به مساحت 500 متر مربع روز سه شنبه15 بهمن ماه ساعت ۱۶ در مجتمع طلائیه واقع در دروازه قرآن مراسم افتتاحیه را با حضور مقامات استانی و کشوری خواهیم داشت.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد شور و نشاط بیشتر و تحرک توام با جهت دهی فعالیت های انجمن های علمی دانشجویی و ایجاد زمینه به منظور هم افزایی و تقویت ارتباط انجمن های علمی دانشجویی از طریق انتقال تجارب موفق، شناسایی انجمن های علمی دانشجویی موفق و تقدیر از فعالان این انجمن ها عنوان کرد و افزود: این جشنواره همه ساله با حرکت خودجوش دانشجویان در انجمن ها برگزار می شود.
دبیر هفتمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت با اشاره به انگیزه بیشتر دانشجویان در جشنواره امسال اظهار امیدواری کرد تا با حمایت بیشتر مسئولان دانشگاه، دانشجویان بتوانند این جشنواره را هرساله با انگیزه بیشتر و خلاقیت های جدیدتر برگزار کنند.
دکتردانش منش در ادامه ویژگی های نمایشگاه امسال را، برگزاری تور فناوری، کارگاه آموزشی کار آفرینی، مشاوره حقوقی کسب و کار، مصاحبه با کار آفرینان برتر و ایده شو به منظور ارائه راهکار مناسب جهت معرفی دانشگاه جامع علمی کاربردی عنوان کرد.
 هفتمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت دانشگاه جامع علمی کاربردی تا 17 بهمن ماه سال جاری در محل مجتمع طلائیه ادامه دارد.
 گفتنی است همزمان با برگزاری اختتامیه هفتمین جشنواره درون دانشگاه حرکت دانشگاه جامع علمی کاربردی از دانشجویان نمونه و شایسته تقدیر واحد های استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز تقدیر می گردد.


کد مطلب: 22506

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/22506/دانشگاه-جامع-علمی-کاربردی-واحد-استان-فارس-میزبان-هفتمین-جشنواره-درون-دانشگاهی-حرکت

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir