۰
plusresetminus
در چهارمین روز از دهه مبارک فجر :

در خواست 430 نفر از مراجعان در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان فارس بررسی شد

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۵
رئيس كل دادگستري استان فارس و اعضاي شوراي قضايي استان در چهارمين روز از دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي در دونوبت صبح و عصر به ديدار عمومي و بررسي مشكلات مردمي پرداختند.

به گزارش حافظ خبر؛ به نقل از روابط عمومي دادگستري استان فارس حجت‌الاسلام سيدكاظم موسوي رئیس کل دادگستری استان فارس صبح امروز در محل دادگستري استان و عصر امروز نيز با حضور در مسجد امام حسن مجتبي (ع) شيراز درخواست هاي ٤٣٠ از مراجعان را بررسي كردند .
نماينده عالي قوه قضاييه در استان فارس در حاشيه اين ديدار ها ضمن گرامیداشت فرا رسیدن چهل‌ ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این ایام را فرصت مناسبي براي حضور مسئولان در جمع مردم خواند و بيان داشت پيوند و نزديكي مردم و مسئولان يكي از دستاورد‌های انقلاب است كه امروز بايد به مانند دهه اول انقلاب اين روحيه خدمت جهادي نزد مسئولان تقويت شود.
وی با بیان اینکه  دهه‌ مبارک فجر بهترین فرصت برای نشان دادن انسجام و اتحاد مردم  ایران به دشمنان است گفت: باید  به همه دشمنان انقلاب  پیام حمایت ملت شریف ایران از ولایت فقیه، نظام جمهوری اسلامی، آرمان‌های مقدس امام خمینی (ره) و شهدا انتقال یابد و این امر با حضور پر شور و یک پارچه مردم در راهپیمایی 22 بهمن  محقق خواهد شد.
 رئيس شوراي قضايي استان فارس يكي از راه ها جلب رضايتمندي مردم بخصوص در مجموعه قضايي را حضور در جمع مردم و دسترسي عمومي به مسئولان قضايي دانست و بيان داشت : ما در دوران تحول قضايي حضور در اماكن عمومي  به منظور استماع و پيگيري مشكلات آنان را در اولويت  قرار داده ايم.
حجت  الاسلام موسوي خاطر نشان كرد: حضور مسئولان ارشد دستگاه قضایی در سطح مساجد از برنامه هاي مدون مجموعه در ايام الله دهه فجر انقلاب است که طی این برنامه  بر حضور روساء و دادستان هاي حوزه هاي قضايي در سراسر استان در جمع مردم تاكيد شده است .
کد مطلب : ۲۲۵۲۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما