۰
plusresetminus

پروژه اقامتگاه بومگردی قلعه گشک تخت جمشید کلنگ زنی شد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۲
هم زمان با ایام الله دهه مبارکه فجر و با حضور مهندس پیکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان آئین کلنگ زنی پروژه اقامتگاه بوم گردی قلعه گشک تخت جمشید برگزار گردید.
پروژه اقامتگاه بومگردی قلعه گشک تخت جمشید کلنگ زنی شد
به گزارش حافظ خبر؛  هم زمان با ایام الله دهه مبارکه فجر و با حضور مهندس پیکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان آئین کلنگ زنی پروژه اقامتگاه بوم گردی قلعه گشک تخت جمشید برگزار گردید.
در ابتدای این مراسم که در روستای محمد آباد بخش مرکزی شهرستان مرودشت و با حضور جمع کثیری از اهالی برگزار گردید اسفندیار دهقان ناصرآبادی مدیر عامل شرکت اقامتگاه بومگردی قلعه گشک تخت جمشید ضمن خیر مقدم وخوش آمدگویی به مسئولین و مدعوین محترم گزارشی از روند امور پروژه فوق بیان کرد.
مهندس رهام پیکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت در سخنانی بر حمایت دولت از طرحهای اشتغالزای گردشگری به ویژه در روستاها تاکید نمود و همچنین به  توجه ویژه دولت تدبیر و امید به صنعت پویای گردشگری اشاره کرد.                                             
در ادامه مهندس بهمن مردانی رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری وصنایع دستی شهرستان مرودشت نیز درسخنانی به اهداف ایجاد اقامتگاههای بومگردی درروستاها اشاره کرد وگفت: ۱۵ اقامتگاه فعال و ۲۰ اقامتگاه در دست احداث در شهرستان مرودشت وجود دارد.    وی درخصوص اقامتگاه بومگردی قلعه گشک تخت جمشید توضیح دادند که : این اقامتگاه در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و با زیر بنایی به مساحت ۸۳۰ مترمربع در دوطبقه احداث خواهد گردید.                                                                   
وی افزود : در فاز اول این‌اقامتگاه ۸ سوئیت اقامتی و چایخانه سنتی و فروشگاه صنایع دستی و سالن غذا خوری همراه با پارکینگ گروهی تدارک دیده شده است .

در ادامه کلنگ آغاز عملیات احداث اقامتگاه بومگردی قلعه گشک تخت جمشید با حضور مسئولین و خانواده های معظم شهدا و اهالی روستای محمدآباد انجام شد.                                            
محمدزارع دهیار روستای محمدآباد،ضمن حمایت از این طرح بیان کرد این‌پروژه باصرف حدود ۲۰ میلیارد ریال هزینه، بصورت مستقیم برای ۱۵ نفر، و غیر مستقیم برای ۳۰ نفر ازاهالی روستا  تولید شغل میکند که این‌مهم‌میتواندضمن معرفی هرچه بیشتر روستا ومنطقه به گردشگران داخلی وخارجی به اشتغالزایی جوانان نیز کمک شایانی کند.
کد مطلب : ۲۲۵۲۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
Kamalshahbazi
feedback
Iran, Islamic Republic of
با آرزوی توفیق برای عزیزان این کار می طلبد که روستا را نیز برای ورود گردشگران آماده کرد ....گردشگری دنیای هست که ارتباط باجهان را تسهیل می کند و باعث رشد فرهنگی و اقتصادی آن منطقه خواهد شد