۰
plusresetminus

اردوهایی از جنس مهربانی

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۴
مدیر کل امداد فارس تعامل و همکاری با بسیجیان را در رفع نیاز محرومان جامعه بسیار موثر دانست.
اردوهایی از جنس مهربانی
به گزارش حافظ خبر؛  محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس در مراسم تجلیل از گروه های جهادی استان که به همت سپاه ناحیه بقیه الله (عج) برگزار شد، گفت:  تشخص، هویت، عزت، اقتدار و عظمت ملت ایران، ثمره انقلابی است که با نفس مسیحایی امام خمینی (ره) جان دوباره ای گرفت.
بذرافشان موانع پیشرفت جوامع بشری را در طول دوران گذار بافت فاسد و بی لیاقت حاکمان قاجار و پهلوی برشمرد و افزود: با شکل گیری نظام اسلامی، عزت و اقتدار قبای زیبای ایران و ایرانی شد.
او با بیان اینکه مکتب امام، منبعث از مکتب اسلام ناب است، اضافه کرد: در این مکتب افرادی همچون حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته اند که دوست و دشمن در برابر مردانگی و بزرگی اش، معترف و سر تعظیم فرود می آوردند.
مدیر کل امداد فارس خدمت به محرومان را زیر چتر ولایت افتخاری بزرگ دانست و گفت: در راستای محرومیت زدایی کمیته امداد فارس از هر ظرفیتی که بتواند این نهاد را در رفع نیاز محرومان یاری کند، استفاده می کند.
بذرافشان تعامل و هم افزایی با بسیج را یکی از عوامل مهم خدمت رسانی به محرومان عنوان کرد و افزود: تامین مسکن محرومان از جمله مسایلی است که در توانمند سازی افراد نقش مهمی را ایفا می کند؛ از این رو کمیته امداد با همکاری بسیجیان و حضور موثرشان در اردوهای جهادی، در جهت رفع این نیاز اساسی محرومان گام بر می دارد.   
انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۲۵۴۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما