۰
plusresetminus

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۲ بهمن در شیراز

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۸
رئیس پلیس راهور استان فارس، محدودیت‌های ترافیکی صبح روز ۲۲ بهمن را با توجه به برگزاری راهپیمایی در شیراز، اعلام کرد.
اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۲ بهمن در شیراز
به گزارش حافظ خبر؛  سرهنگ مصطفی عباسی گفت: با توجه به مسیر اعلام شده راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، مسیر اصلی خیابان کریمخان زند و انشعاب‌های منتهی به این خیابان از ساعت ۷ صبح روز سه‌شنبه ۲۲ بهمن مسدود و تردد هرگونه وسیله نقلیه موتوری در این محدوده ممنوع است.

عباسی با اشاره به استقرار نیروهای پلیس راهور در تمام مبادی ورودی و خروجی به مسیر اصلی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن شیراز، گفت: مسیر میدان دانشجو به سمت میدان نمازی، خیابان ملاصدرا از تقاطع خلیلی به سمت خیابان کریمخان زند و خیابان‌های فلسطین، ۷ تیر، شهید فقیهی و سید جمال‌الدین اسدآبادی از تقاطع  اردیبهشت به سمت خیابان کریمخان زند، در ساعت‌ اعلام شده مسدود خواهد بود.

او همچنین از مسدود بودن تقاطع ۱۵ خرداد و پل باغ‌صفا به سمت میدان امام حسین(ع) خبر داد و گفت: تمام انشعاب‌های خیابان نشاط به سمت کریم‌خان زند مسدود خواهد بود.

عباسی یادآور شد که تقاطع‌های خیرات، انوری، مشیر و پیروزی به سمت خیابان کریمخان زند نیز مسدود خواهد بود و گفت: تقاطع‌های سعدی، رودکی و کوچه‌های منشعب از خیابان فردوسی به سمت کریمخان زند نیز مسدود خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان فارس ضمن تاکید بر ممنوعیت توقف خودور در مسیرها و طی زمان اعلام شده، به شهروندان توصیه کرد که برای دسترسی به این مسیرها از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

عباسی با بیان اینکه هرگونه وسائل نقلیه موتوری در صورت تردد یا توقف در مسیرهای اعلام شده، با جرثقیل به پارکینگ انتقال داده می شود، گفت: مردم شریف شیراز می‌توانند با استفاده از اتوبوس و مترو، خود را به مسیرهای تعیین شده برای راهپیمایی ۲۲ بهمن، برسانند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در شیراز، حد فاصل میدان نمازی و چهارراه زند در خیابان کریمخان زند و از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
کد مطلب : ۲۲۵۴۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما