امروزه نخبگان بسیجی در عرصه های علمی وفناوری پیشتاز میدان هستند

21 بهمن 1398 ساعت 15:52

فرمانده سپاه فجر گفت: بسیج همواره در خط مقدم دقاع از اصول و آرمان های انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده و همچون دژ محکمی از انقلاب اسلامی در برابر تهدیدات محافظت کرده است.


به گزارش حافظ خبر؛  سردار سید هاشم غیاثی در حاشیه بازدید از جشنواره و نمایشگاه پایگاه های برتر و اسوۀ بسیج مساجد استان فارس با بیان اینکه بسیج از ارکان اصلی ماندگاری انقلاب اسلامی است، اظهارکرد: شجره طیبه بسیج که مولود انقلاب اسلامی است از همان بدو تشکیل در خط مقدم دقاع از اصول و آرمان های انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده و همچون دژ محکمی از انقلاب اسلامی در برابر تهدیدات محافظت کرده است.
 
وی با تجلیل از پایگاه های برتر حاضر در این نمایشگاه و تاکید بر اینکه پایگاه بسیج بهترین بستر برای تربیت نسل مومن و انقلابی است، افزود: امروز انتظار و مطالبه اصلی از نخبگان بسیج و پایگاه های اسوۀ این شجرۀ طیبه حضور فعال و تاثیرگذار در عرصه های اجتماعی و فرهنگی برای توسعه تفکر بسیجی و جهادی در جامعه است.
 
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه بسیج یکی از مولفه های اصلی اقتدار و قدرت در جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: حضور و ماموریت بسیج تنها به امور دفاعی و نظامی محدود نیست و نخبگان و پژوهشگران بسیجی بعنوان نمادهای حرکت رو به پیشرفت کشور در عرصه جهاد فرهنگی، اقتدار علمی و پژوهش و فناوری پیشرو و پیشتاز هستند.
 
سردار غیاثی با تاکید بر اینکه یکی از مولفه های مهم مدیر انقلابی دارا بودن روحیه بسیجی و خودباوری است، اضافه کرد: حضور در بسیج و فعالیت برنامه محور در پایگاه ها و اقشار بسیج یکی از بهترین فرصت ها برای تجربه اندوزی و تمرین مدیریت انقلابی توسط نوجوانان و جوانان بسیجی است و یکی از نیاز های اصلی جامعۀ امروز نیز حضور پُر رنگ تر نخبگان بسیج در عرصه مدیریت اجرایی کشور است.
 
فرمانده سپاه فجر طی این بازدید ضمن بررسی طرح ها و فعالیت های شاخص بسیجیان فارس با مدیران برتر پایگاه های اسوۀ بسیج استان گفتگو کرد و خواستار ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات نخبگان بسیج پیرامون برنامه های جاری و آینده بسیج در استان فارس شد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 22549

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/22549/امروزه-نخبگان-بسیجی-عرصه-های-علمی-وفناوری-پیشتاز-میدان-هستند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir