۰
plusresetminus

پیام شهردار شیراز به مناسبت چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۱
پیام شهردار شیراز به مناسبت چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی
به گزارش حافظ خبر؛  حیدر اسکندپور شهردار شیراز در پیامی چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت که متن این پیام به شرح زیر می باشد:::


جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا (اسرا -۸۱)
حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است

چهل و یکمین سالگرد پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد آور رشادت، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی و بیداری مردمی است که توانستند با اتحاد و همبستگی، برگی زرین در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی بر جای بگذارند.
استمرار انقلاب اسلامی بی شک ثمره خون شهیدان و مجاهدت های آنان در طول این چهار دهه و کوشش جوانانی است که تلاش کردند با سربلندی و سرفرازی پله‌های پیشرفت را طی کنند و چشم‌اندازی روشن و آینده‌ای درخشان برای ایران ترسیم کنند.
فجر انقلاب اسلامی فرصتی است برای اینکه بار دیگر پیمان ببندیم که در راه عزت و سربلندی این مرز و بوم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و برای عمران، آبادانی و نشاندن لبخند بر لب هموطنان و شهروندان از هیچ کوششی دریغ نورزیم.
اینجانب ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، به پاس دستاوردهای ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی و تجدید عهد با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، از شهروندان دعوت می کنم تا در راهپیمایی ۲۲ بهمن که مصادف است با اربعین شهید سپهبد سلیمانی یک بار دیگر با حضور گرم خود زینت بخش این رویداد تاریخی باشند.

حیدر اسکندرپور
شهردار شیراز
 
کد مطلب : ۲۲۵۵۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما