۰
plusresetminus

پروژه‌های شهرستان زرقان افتتاح شد

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۳
پروژه‌های مختلفی در شهرستان زرقان همزمان با دهه فجر با حضور عنایت الله رحیمی به بهره برداری رسید.
پروژه‌های شهرستان زرقان افتتاح شد
به گزارش حافظ خبر؛  پروژه‌های مختلفی در شهرستان زرقان همزمان با دهه فجر با حضور عنایت الله رحیمی به بهره برداری رسید.
استاندار فارس در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها افزود: افتتاح یک مدرسه که توسط اداره کل نوسازی مدارس در مجموعه مسکن مهر لپویی احداث شده  است، مخابرات مسکن مهر لپویی و  کلنگ زنی ۵۱ واحد گلخانه روستایی در شهرستان زرقان از جمله پروژه های دهه فجر سال جاری در شهرستان زرقان است.
وی با اشاره به اهمیت پتانسیل کشاورزی در منطقه و از سوی دیگر خشکسالی و کمبود منابع آب افزود : بهترین راهکار  برای بهره مندی از این توانمندی  تحول کشاورزی به سمت کشاورزیِ دانش بنیان است که خوشبختانه حرکت های خوبی در این زمینه انجام شده که موضوع گلخانه ها یکی از نمودهای آن است.
از اول شکل گیری تاسیس گلخانه تاکنون ۴۵۰ هکتار گلخانه وجود داشته که در سال ۹۸ هدفگذاری کرده ایم که بتوانیم حدود ۶۰۰ هکتار به گلخانه های استان بیفزاییم و تا کنون به رغم تنگناهای موجود یک سوم این هدف گذاری را محقق کرده ایم.
رحیمی خاطرنشان کرد: ایجاد این طرح های گلخانه ای علاوره بر افزایش تولیدات اقتصادی شهرستان، در غلبه بر کم آبی و افزایش اشتغال نیز اثر گذار خواهد بود.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه زرقان به تازگی با تصمیم ریاست محترم جمهوری و هئیت دولت به شهرستان ارتقاء یافته است این تصمیگیری را زمینه ساز ارایه خدمات بهتر و بیشتر به مردم منطقه دانست.
انتهای پیام/
 
کد مطلب : ۲۲۵۵۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما