مدیر کل امداد فارس:

امام به محرومان جامعه عزت و هویت بخشید

21 بهمن 1398 ساعت 16:50

مدیر کل امداد فارس گفت: ما به نوکرب و خادمی ولی نعمتان و صاحبان اصلی انقلاب می بالیم.


به گزارش حافظ خبر؛  محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس در مراسم جشن انقلاب که با حضور ۵۰۰ مددجوی تحت حمایت برگزار شد با بیان اینکه انقلاب و دفاع مقدس تجربه همه فجرآفرینانی ست که صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند، گفت: در سال ۵۷ با آمدن امام انقلابی شکل گرفت که حامی محرومان و مستضعفان بود.
بذرافشان در ادامه افزود: امام در ۲۲ بهمن ۵۷ پیروزی انقلابش را اعلام و کمتر از یک ماه و در ۱۴ اسفند همان سال، این نهاد و شجره طیبه را بنا می نهد و اسم مقدس خود را بر آن می گذارد.
او با اشاره به اینکه در نظام شاهنشاهی توده های مردم خصوصا مستضعفین از نام و نشانی برخوردار نبودند، اضافه کرد: امام با تاسیس این نهاد، به محرومین هویت و عزت بخشید.
مدیر کل امداد فارس انقلاب اسلامی را طلوع دیگری از اسلام و خواستگاه ارزشمند اسلام برشمرد و گفت: امام با اشاعه فرهنگ شهادت، فرهنگی که منبعث از فرهنگ امام حسین (ع) و رشادت های او بود، بزرگمردانی را در این نظام تربیت کرد که امنیت کشور و اقتدار نظام مرهون مجاهدت های آنان است.
بذرافشان افزود: کم نیستند فرزندان تحت حمایت امداد که در طول عمر با برکت انقلاب در صف پاسداری از امام و رهبری ایستادند و با ایثار و فداکاری جان عزیزشان را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.
او با بیان اینکه یکی از بزرگترین دستاوردی که امام و انقلاب به ما بخشید عزت و کرامت خانواده های عزیز تحت حمایت و نوکری و خادمی محرومین است، عنوان کرد: به برکت همین انقلاب است که فرزندان تحت حمایت به مدارج بالای علمی رسیده و به عنوان چهره های برتر و نخبگان کشوری معرفی می شوند.

بذرافشان در پایان با بیان اینکه در چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب خدا رادشاکریم که شاهد اقتدار ایران اسلامی هستیم، از تمامی مردم در قدردانی و پاسداست از مقام والای امام و رهبری جهت شرکت در راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.


کد مطلب: 22554

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/22554/امام-محرومان-جامعه-عزت-هویت-بخشید

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir