به مناسبت دهه فجر؛

افتتاح ۱۸ پروژه در سطح شهرداری منطقه ۳ شیراز

22 بهمن 1398 ساعت 12:41

همزمان با دهه مبارک فجر ۱۸ پروژه عمرانی در محدوده این منطقه با اعتبار ۲۹۰ میلیارد ریال در بخش‌های مدیریت سیلاب، لوله گذاری، حمل و نقل، بهسازی معابر، توسعه فضای سبز و... به بهره برداری می‌رسد.


به گزارش حافظ خبر؛ شهردارمنطقه سه شیراز نیز در آیین افتتاح بوستان کسری گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۸ پروژه عمرانی در محدوده این منطقه با اعتبار ۲۹۰ میلیارد ریال در بخش‌های مدیریت سیلاب، لوله گذاری، حمل و نقل، بهسازی معابر، توسعه فضای سبز و... به بهره برداری می‌رسد.

مسعود طهماسبی اظهار داشت: بوستان کسری با اعتباری بیش از ۱۱۶ میلیارد ریال شامل تملک و عملیات اجرایی در مساحت ۶۵۰۰ متر به بهره برداری رسید.

او، از احداث هشت بوستان در محدوده شهرداری منطقه سه خبر داد و افزود: بوستان‌هایی در بلوار نصر پشت خبرگزاری جمهوری اسلامی و ورودی شهرک زیبا شهر طی هفته آینده کلنگ زنی می‌شود که با احداث این بوستان‌ها مجموع بوستان‌های واقع در محدوده منطقه سه به ۲۱ بوستان افزایش می‌یابد.

شهردار منطقه سه شیراز یکی از مشکلات پیشین این منطقه را آبگرفتگی‌های سطح معابر دانست و گفت: در راستای مدیریت سیلاب بیش از هفت هزار متر طول لوله گذاری با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال انجام شده است و همچنین اعتباری بیش از هزار میلیارد ریال نیز جهت اجرای پروژه لوله گذاری اختصاص یافته است.

او با بیان اینکه در حال حاضر در ۴۰ نقطه از منطقه سه پروژه‌های عمرانی فعال است، افزود: دومین زمین چمن مصنوعی در محله کم برخوردار برآفتاب شهرک سعدی به مساحت ۶۰۰ متر مربع با اعتبار نه میلیارد و پانصد میلیون ریال نیز جز پروژه های است که امروز به بهره برداری می رسد. همچنین ایشان از کلنگ زنی مسیر دوچرخه سواری آب‌زنگی با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال به طول سه کیلومتر و تکمیل المان ورودی محور دروازه قرآن در طی هفته آتی خبر داد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 22562

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/22562/افتتاح-۱۸-پروژه-سطح-شهرداری-منطقه-۳-شیراز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir