۰
plusresetminus

فرهنگسرای استاد بهمن بیگی برداشتن گامی بلند برای توجه به فرهیختگان، فرزانگان و هنرمندان شهر

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۶
شهردار شیراز اعلام کرد: افتتاح فرهنگسرای استاد بهمن بیگی برداشتن گامی بلند برای توجه به فرهیختگان، فرزانگان و هنرمندان شهر است.
فرهنگسرای استاد بهمن بیگی برداشتن گامی بلند برای توجه به فرهیختگان، فرزانگان و هنرمندان شهر
به گزارش حافظ خبر؛ مهندس اسکندرپور در آیین افتتاح فرهنگسرای استاد بهمن بیگی که در بولوار طلاییه واقع شده است، گفت: احداث این فرهنگسرا افتخاری برای شهرداری و شورای شهر است که با اتخاذ رویکرد فرهنگی اقدام به ساخت مرکزی برای توسعه متوازن خدمات فرهنگی و اجتماعی سطح شهر کرده اند.
وی اضافه کرد: افتتاح فرهنگسرای استاد بهمن بیگی برداشتن گامی بلند برای توجه به فرهیختگان، فرزانگان و هنرمندان شهر است.
شهردار شیراز نوید داد: با حمایت هنرمندان و فرزانگان پروژه هایی با رویکرد فرهنگی و اجتماعی به منطور زنده نگه داشتن نام این بزرگان آغاز می کنیم.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز در آیین افتتاح فرهنگسرای استاد بهمن بیگی گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۷ هزار مترمربع با زیربنای ۴۲۰۰ مترمربع در سه طبقه بنا شده است.
مهندس صالحی احداث این پروژه را در راستای رویکرد فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز دانست و عنوان کرد: عملیات عمرانی پروژه فرهنگسرای استاد بهمن بیگی از سال ۹۶ سرعت بالایی گرفت و در سال ۹۸ افتتاح شد.
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز نیز در این مراسم گفت: امروز افتخار داریم فرهنگسرای استاد بهمن بیگی به عنوان بزرگترین فرهنگسرای شیراز و بزرگترین فرهنگسرای جنوب کشور را افتتاح می کنیم.
دکتر جعفری با بیان اینکه استاد بهمن بیگی تمام عمر خود را به باسواد کردن عشایر فارس گذراند و همه ایران به نامش می بالند، افزود: در این فرهنگسرا خدمات بسیاری به شهروندان ارایه می شود و تلاش داریم این خدمات و فعالیت ها در خور شان نان استاد بهمن بیگی باشد.
همچنین در این مراسم خانواده مرحوم استاد بهمن بیگی و جمعی از دانش آموختگان آموزش عشایر از شهردار شیراز با اهدای لوحی تقدیر کردند. در بخشی از متن این لوح خطاب به مهندس اسکندرپور آمده است: احداث فرهنگسرای استاد بهمن بیگی برگ زرینی در کارنامه خدمت عمرانی و فرهنگی شما است. این اقدام که با همکاری و حمایت شورا و کارکنان شهرداری انجام شد در خاطره یکایک ما ماندگار است.
کد مطلب : ۲۲۵۶۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما