۰
plusresetminus

کارها با تصویب قانون صحیح از پایه اصلاح میشود

تاریخ انتشارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۶
دکتر ابراهیم ابراهیمی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی محل کارآموزی و کسب تجربه نیست, محل تصمیم های احساسی نیست و اینگونه مسائل باعث عقب ماندگی استان و حوزه انتخابیه طی سالهای گذشته شده است.
کارها با تصویب قانون صحیح از پایه اصلاح میشود
به گزارش حافظ خبر؛ دکتر ابراهیم ابراهیمی, کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستانهای مرودشت, پاسارگاد و ارسنجان در جمع مردم خونگرم و پرشور شهر کامفیروز جنوبی گفت: باتوجه به حیطه کاری بنده در طی سالهای گذشته به مشکلات و کمبودهای بخش های مختلف آگاهی بهتری دارم و با طرح ها و ایده های کاربردی در بخش های مختلف, می توان راهگشای مردم بود.

وی ادامه داد: کارها باید از ریشه اصلاح شود و این اصلاح با انعقاد قوانین صحیح و تصحیح قوانین قبلی قابل انجام است.

دکتر ابراهیمی با اشاره به اینکه فارس بزرگترین تولید کننده محصولات زراعی بوده است, اظهار داشت: بزرگترین تولیدکننده برنج استان و بهترین نوع برنج در کشور هستیم اما کشاورزان ما دغدغه های بسیاری از جمله کمبود آب دارند که برای بهبود اوضاع, طرح ها و برنامه هایی موثر و مفید داریم.

وی افزود: کشاورزان نیز همانند سایر مشاغل باید سن بازنشستگی داشته باشند و از مزایای آن بهره مند گردند.

کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مرودشت, ارسنجان و پاسارگاد در خصوص تفاوت سیر پیشرفت استان های دیگر با استان فارس گفت: اگر استانهایی مثل اصفهان وضعی متفاوت از فارس دارند, بعلت داشتن نماینده هایی همراه, توانمند و متخصص بوده است.

وی پیرامون اهمیت انتخابات مجلس در مبارزه با مدیران ناپاک و فاسد عنوان کرد: منتظر هستیم تا مدیران فاسد روزی مجازات شوند اما فراموش میکنیم که خودمان با انتخاب هایمان برای مجلس یکی از عوامل بر مسند نشستن این مدیران هستیم.

دکتر ابراهیم ابراهیمی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی محل کارآموزی و کسب تجربه نیست, محل تصمیم های احساسی نیست و اینگونه مسائل باعث عقب ماندگی استان و حوزه انتخابیه طی سالهای گذشته شده است.

وی درخصوص اوضاع صنعت در حوزه انتخابیه مرودشت ارسنجان و پاسارگاد گفت: اولین پتروشیمی, اولین کارخانه قند, دومین کارخانه آزمایش در کشور و نمونه های دیگر در مرودشت بوده اما امروزه یا تعطیل شده اند یا رو به زوال هستند که با جذب سرمایه گذار می توان صنایع خوبی را در فارس مجدد احیا کرد.

داوطلب نمایندگی مردم فارس در مجلس یازدهم با صراحت بیان کرد: در خود میبینم که 30 سرمایه گذار بزرگ را برای منطقه جذب نموده و بالغ بر 24 هزار نفر اشتغال ایجاد کرده و مشکل بیکاری جوانان حل خواهد شد.

وی اضافه کرد: از شعارهای بنده انتخابات پاک است که اگر مراقب نباشیم و در امر انتخابات دقت نکنیم, گناهکار هستیم.

وی با بیان اینکه مشکلات و مسائل قانون گذاری را طی سالها تدریس و مطالعه قوانین به خوبی بلد هستم, اذعان داشت: طبق فرمان رهبری مبنی بر حضور جوانان شجاع, متخصص و متعهد, در صحنه حاضر شده ام.

دکتر ابراهیم ابراهیمی گفت: شاخصه های کاندیدای اصلح مشخص است و بر شماست که تحقیق کنید و اگر شایسته تر از ابراهیمی کاندیدایی وجود داشت, مدیون هستید که ابراهیمی را انتخاب نمایید.

وی در پایان با بیان اینکه آزموده را آزمودن خطاست, خاطرنشان کرد: به دلیل انتخاب ناصحیح, حوزه انتخابیه ضربات متعددی در حوزه های مختلف طی سالیان گذشته خورده است.

انتهای پیام/ م.ص
کد مطلب : ۲۲۵۷۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما