با برنامه و تخصص وارد کارزار انتخابات شده ام/ از مشکلات و کمبودها آگاه هستم/ استفاده از جوانان و بانوان و شفافیت در آرا مهمترین شعارهای انتخاباتی من است

26 بهمن 1398 ساعت 22:34

دکتر ابراهیم ابراهیمی با تاکید بر توانایی ها و پتانسیلهای جوان ایرانی گفت: بهتر از جوانان ایرانی در دنیا نداریم و برنامه من بعنوان کاندیدایی جوان استفاده از نیروهای بومی و متخصص جوان در هر حوزه می باشد.


به گزارش حافظ خبر؛ دکتر ابراهیم ابراهیمی; کاندیدای مجلس از حوزه انتخابیه مرودشت, پاسارگاد و ارسنجان در جمع مردم خونگرم خانیمن با بیان اینکه من در کامفیروز غریبه نیستم و اینجا خانه من است, گفت: چند خلا در کشور, استان و حوزه انتخابیه احساس شد پس طبق دستور ولی امر مسلمین مبنی بر حضور جوانان متخصص در عرصه های مختلف با برنامه و طرح وارد انتخابات شدیم.


وی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی به عنوان بزرگترین دستاورد انقلاب را رایگان از دست ندهیم, اظهار داشت: نظام قانون گذاری در کشور دارای اسیب ها و مشکلاتی است که باعث شده نگاه مردم به نظام عوض شده, چرخ صنعت به خوبی نگردد, اشتغال و بسیاری از موارد دیگر دچار نقصان باشد.

دکتر ابراهیمی با تاکید براینکه کار را باید به کاردان سپرد و نباید مجلس را به هرکسی واگذار نمود, تصریح کرد: من 18 سال قانون را خوانده, تدریس کرده و آن را اجرا کرده ام پس به خوبی از مشکلات و نقاط ضعف آن آگاه هستم.

وی افزود: 20 میلیون پرونده در کشور داریم که ریشه در قانون گذاری داشته و این نشان می دهد هر خانواده ایرانی یک پرونده دارد.

داوطلب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مرودشت, پاسارگاد و ارسنجان ا بیان اینکه در حوزه شهرستانی مهم ترین شهر تاریحی دنیا هستیم, عنوان کرد: با وجود ظرفیت های عظیم توریستی و گردشگری در سه شهرستان این حوزه انتخابیه اما از پتانسیل های آن استفاده ای نشده است.


وی درخصوص پتانسیلهای بخش کامفیروز بیان داشت: چشم انداز کامفیروز فوی العاده است و به نظر من کامفیروز یک منطقه توریستی و گردشگری است که باید از این حیث توجه ویژه شود.

معاون داستان مرکز استان فارس ادامه داد: باید در بحث توریستی به جایی برسیم که جوانان ما فرصت و وقت بیکاری نداشته و اشتغال لازم در این زمینه ایجاد گردد.

وی درخصوص صنعت حوزه انتخابیه مرودشت, پاسارگاد و ارسنجان گفت: علیرغم داشتن زیرساختهای صنعتی در منطقه اما صنایعی همچون مجتمع گوشت, کارخانه آزمایش,  پتروشیمی و... را داشته ایم که رو به زوال هستند یا تعطیل شده اند.

دکتر ابراهیمی در زمینه کشاورزی نیز مطرح کرد: در عرصه کشاورزی باید دغدغه های کشاورزان را رفع نموده تا به عنوان شغل اصلی مردم منطقه, همچنان حضورمان پررنگ و تاثیرگذار بوده و زمینه ساز اشتغال تعداد زیادی از جوانان فراهم شود.

وی درخصوص پروژه های عمرانی اذعان داشت: پروژه های عمرانی در سه شهرستان تعریفی ندارند و وضعیت پلها, راه ها و... مشخص است که طی دوره های مختلف انتخابات وعده های مختلف داده اند اما در عمل هیچ کاری را صورت نداده اند.

داوطلب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مرودشت, پاسارگاد و ارسنجان گفت: در حوزه آب با طرح و برنامه آمده ایم تا مشکلات و کمبودهای آن نیز مرتفع گردد.

وی با اشاره به شاخص های کاندیدای اصلح عنوان کرد: به همه سه حوزه اعلام کنید, شاخصه های کاندیدای اصلح مشخص است اگر کسی شاخصه های بیشتری از ابراهیم ابراهیمی داشت, به او رای دهید.

دکتر ابراهیم ابراهیمی با تاکید بر توانایی ها و پتانسیلهای جوان ایرانی گفت: بهتر از جوانان ایرانی در دنیا نداریم و برنامه من بعنوان کاندیدایی جوان استفاده از نیروهای بومی و متخصص جوان در هر حوزه می باشد.

وی افزود: استفاده از بانوان و در متن تصمیمگیری بودن آنها و شفافیت در رای گیریهای مجلس از جمله دیگر شعارهای مهم بنده می باشد.

کاندیدای مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت, ارسنجان و پاسارگاد در پایان تصریح کرد: اگر موافق تغییر هستید,  جوانی به میدان آمده که در خود توانایی های لازم را میبیند و به نقل از قرآن, سرنوشت قومی تغییر نخواهد کرد, مگر به دست خودشان.

انتهای پیام/ م.ص


کد مطلب: 22576

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/22576/برنامه-تخصص-وارد-کارزار-انتخابات-شده-ام-مشکلات-کمبودها-آگاه-هستم-استفاده-جوانان-بانوان-شفافیت-آرا-مهمترین-شعارهای-انتخاباتی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir