اعلام حمایت جمعی از احزاب اصلاح طلب مرودشت از ابراهیم ابراهیمی کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

27 بهمن 1398 ساعت 0:25

جمعی از احزاب اصلاح طلب از دکتر ابراهیم ابراهیمی; کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه مرودشت, ارسنجان و پاسارگاد حمایت کردند.


به گزارش حافظ خبر؛ جمعی از احزاب اصلاح طلب از دکتر ابراهیم ابراهیمی; کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه مرودشت, ارسنجان و پاسارگاد حمایت کردند. متن این بیانیه به شرح ذیل است:
مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستانهای مرودشت ، ارسنجان و پاسارگاد، اعتقاد راسخ داریم شهرستانهای پر افتخار مرودشت ، ارسنجان و پاسارگاد که مهد تمدن ایران زمین را در خود جای داده اند همواره در حساس ترین برهه های تاریخ این مرز و بوم ، نقشی کلیدی داشته و از شهرهای تاثیرگذار و از اولین ها بوده اند ؛ در همین راستا نقش این دیار در خلق حماسه های بی بدیل بر کسی پوشیده نیست .
از همین رو برای دستیابی به آرمانهای بلند و داشتن جامعه ای موفق ، مشارکت انسانها در تصمیمات و سیاستگذاری اداره امور اجتماع و تعیین کارگزاران از حقوق و مسئولیت های اولیه به شمار می رود و این وظیفه تک تک ما است تا با انتخاب اصلح ترین فرد ، در سازندگی و بالندگی دیارمان نقش پرنگی داشته باشیم .
دیار پارسه همواره مدافع هویت و اصالت ایرانی و ایرانیان بوده است و بزرگان و فرزانگان آن پرچمدار این عرصه بوده اند.
لذا اینک که در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم و در شرایط موجود ضمن ارج نهادن به دیگر کاندیداها مراتب حمایت خود را از کاندیدای متعهد و مسئولیت پذیر جناب آقای دکتر ابراهیم ابراهیمی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستانهای مرودشت ، ارسنجان و پاسارگاد اعلام نموده و تلاش همه جانبه همه اعضا و هواداران احزابمان در حوزه انتخابیه را به سمع و نظر مردم عزیز می رسانیم.
امید است با توجه به تخصص و تجارب ارزنده ایشان شاهد جوانگرایی در عرصه مدیریتی باشیم و همچنین این انتخاب باعث پیشرفت و توسعه روزافزون شهرستانهای حوزه انتخابیه گردد و در نتیجه حاصل اعتماد به نسل جوان این مرز و بوم در عرصه های خدمت را شاهد باشیم.
والعاقبه للمتقین

حزب اراده ملت ایران شعبه شهرستان مرودشت
حزب ندای ایرانیان حوزه مرودشت
حزب مردم سالاری
حزب همبستگی ایران اسلامی


کد مطلب: 22579

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/22579/اعلام-حمایت-جمعی-احزاب-اصلاح-طلب-مرودشت-ابراهیم-ابراهیمی-کاندیدای-یازدهمین-دوره-مجلس-شورای-اسلامی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir