با برنامه‌ای مدون وارد گود انتخابات شده‌ام

28 بهمن 1398 ساعت 0:54

دکتر ابراهیمی اظهار کرد: اگر برنامه ای مدون و طولانی مدت برای عموم مردم و آینده سازی برای جوانان و نوجوانان نبود, ابراهیمی در عرصه انتخبات به هیچ وجه ورود نمیکرد.


به گزارش حافظ خبر؛ دکتر ابراهیم ابراهیمی, کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مرودشت, پاسارگاد و ارسنجان در جمع مردم خونگرم قوام آباد گفت: در مهمترین و بزرگترین شهر تاریخی دنیا هستیم اما از این پتانسیل و ظرفیت عظیم تاکنون استفاده ای نکرده ایم.

وی افزود: با برنامه و طرح در بخش های مختلف و برای اقشار گوناگون وارد گود انتخابات شده ام.

دکتر ابراهیمی تصریح کرد: با وجود داشتن زیرساخت هایی مهم و قابل توجه همچون کاروانسرای قوام آباد اما از پتانسیل های توریستی و گردشگری کل منطقه استفاده نشده که از مهم ترین برنامه های بنده فعال کردن صنعت توریست در کل حوزه انتخابیه می باشد.

وی با تحسین مردم قوام آباد عنوان کرد: همت اهالی, دهیار و شورای روستای قوام آباد ستودنی است و بر مبنای برنامه هایمان, طرح افتتاح چندین پروژه هتل و اقامتگاه بومگردی را در دستورکار خواهیم داشت.

داوطلب حضور در مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه مرودشت, پاسارگاد و ارسنجان در پایان با صراحت اظهار کرد: اگر برنامه ای مدون و طولانی مدت برای عموم مردم و آینده سازی برای جوانان و نوجوانان نبود, ابراهیمی در عرصه انتخبات به هیچ وجه ورود نمیکرد.

انتهای پیام/ م.ص


کد مطلب: 22582

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/22582/برنامه-ای-مدون-وارد-گود-انتخابات-شده-ام

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir