۰
plusresetminus

با برنامه‌ای مدون وارد گود انتخابات شده‌ام

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۴
دکتر ابراهیمی اظهار کرد: اگر برنامه ای مدون و طولانی مدت برای عموم مردم و آینده سازی برای جوانان و نوجوانان نبود, ابراهیمی در عرصه انتخبات به هیچ وجه ورود نمیکرد.
با برنامه‌ای مدون وارد گود انتخابات شده‌ام
به گزارش حافظ خبر؛ دکتر ابراهیم ابراهیمی, کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مرودشت, پاسارگاد و ارسنجان در جمع مردم خونگرم قوام آباد گفت: در مهمترین و بزرگترین شهر تاریخی دنیا هستیم اما از این پتانسیل و ظرفیت عظیم تاکنون استفاده ای نکرده ایم.

وی افزود: با برنامه و طرح در بخش های مختلف و برای اقشار گوناگون وارد گود انتخابات شده ام.

دکتر ابراهیمی تصریح کرد: با وجود داشتن زیرساخت هایی مهم و قابل توجه همچون کاروانسرای قوام آباد اما از پتانسیل های توریستی و گردشگری کل منطقه استفاده نشده که از مهم ترین برنامه های بنده فعال کردن صنعت توریست در کل حوزه انتخابیه می باشد.

وی با تحسین مردم قوام آباد عنوان کرد: همت اهالی, دهیار و شورای روستای قوام آباد ستودنی است و بر مبنای برنامه هایمان, طرح افتتاح چندین پروژه هتل و اقامتگاه بومگردی را در دستورکار خواهیم داشت.

داوطلب حضور در مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه مرودشت, پاسارگاد و ارسنجان در پایان با صراحت اظهار کرد: اگر برنامه ای مدون و طولانی مدت برای عموم مردم و آینده سازی برای جوانان و نوجوانان نبود, ابراهیمی در عرصه انتخبات به هیچ وجه ورود نمیکرد.

انتهای پیام/ م.ص
کد مطلب : ۲۲۵۸۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما