۰
plusresetminus

اهمیت به پروژه های کوچک مقیاس باعث زنده کردن فضاهای رها شده شهری می شود

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۱۲
شهردار شیراز در آیین افتتاح بوستان محله ای تل بادی گفت: اجرای پروژه های کوچ مقیاس در محلات باعث ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و زنده کردن فضاهای رها شده شهری می شود.
اهمیت به پروژه های کوچک مقیاس باعث زنده کردن فضاهای رها شده شهری می شود
به گزارش حافظ خبر؛ مهندس اسکندرپور ضمن تاکید بر لزوم شناسایی و زنده کردن فضاهای گم شده شهری افزود: ضروری است زمین های رها شده در دل محلات به عنوان فضاهای شهری زنده سازی شوند.
وی نوید داد: به شهرداران مناطق ابلاغ کرده‌ایم که هر منطقه حداقل بین سه تا ۵ فضای گمشده شهری را تبدیل به فضای زنده و پویا برای تعامل هر چه بیشتر شهروندان کنند.
شهردار شیراز تاکید کرد: ضروری است شهرداران مناطق به کیفیت اجرای پروژه های کوچک مقیاس توجه ویژه داشته باشند و تلاش کنند این پروژه ها از فضای سبز و زنده که برای شهروندان جذابیت دارد، برخوردار باشد.
شهردار منطقه چهار شیراز نیز در این مراسم با بیان اینکه هدف شهرداری توزیع عادلانه خدمات شهرداری در سطح منطقه است، گفت: دو هدف کوتاه مدت و بلند مدت در اجرای پروژه‌های شهرداری پیش‌بینی کرده‌ایم که پارک محله‌ای تل بادی از جمله اهداف کوتاه مدت است که در مدت دو ماه به بهره برداری رسید.
اصغر سروی، اجرای پروژه فضای شهری ٥ هزار متری باغ جنت، پیاده رو سازی معابرباغ حوض و باهنر شمالی را از دیگر پروژه‌های زودبازده منطقه چهار دانست و خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در راستای توسعه انسان محور شهر اجرایی می‌شوند.
شهردار منطقه چهار شیراز ساماندهی حاشیه بلوار رحمت، احداث پارک هفت هکتاری کشن و پروژه باغ ایرانی را از دیگر پروژه‌هایی این منطقه برشمرد.
وی اضافه کرد: در سطح منطقه چهار پروژه‌های کلانی چون تقاطع غیرهمسطح شهید رودکی، بولوار ٥٥ متری مهدیه و تقاطع مهدیه - امیرکبیر نیز توسط شهرداری شیراز در حال اجراست.
بر اساس این گزارش، بوستان محله ای تل بادی در بولوار استقلال کوچه 47 با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال احداث شده است و دارای فضای بازی کودکان، ست ورزشی، فضای پیاده روی و ... است.
کد مطلب : ۲۲۵۸۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما