۰
plusresetminus
دکتر ابراهیمی کاندیدای مجلس از مرودشت:

قانونگذاری نیاز به تخصص دارد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۳
دکتر ابراهیمی گفت: دنیا در حوزه های مختلف به سمت تخصصی شدن رفته و قانون گذاری نیز به همین صورت می باشد و باید افراد کارشناس و متخصص وارد این قوه مهم و تاثیرگذار شوند.
قانونگذاری نیاز به تخصص دارد
به گزارش حافظ خبر؛ دکتر ابراهیم ابراهیمی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در جمع مردم خونگرم روستای دولت آباد گفت: اگر وضعیت حوزه انتخابیه اسفناک شده, امید به زندگی پایین آمده, بیکاری زیاد شده و... به دلیل انتخاب های نادرست ما بوده است.
وی در تشریح اهمیت قانون گذاری بیان داشت: دنیا در حوزه های مختلف به سمت تخصصی شدن رفته و قانون گذاری نیز به همین صورت می باشد و باید افراد کارشناس و متخصص وارد این قوه مهم و تاثیرگذار شوند.
دکتر ابراهیمی افزود: با استان اصفهان حق مقایسه نداریم چون وزن نمایندگان آنان بالاست و تاثیرگذار هستند اما در حوزه انتخابیه ما چنین یکدستی و همراهی تاکنون وجود نداشته است.
وی پیرامون شعارهای خود اظهار داشت: اولین شعار من احیای انتخابات پاک بوده که اگر چنین نباشد, دید مردم نسبت به نظام هم عوض خواهد شد.
داوطلب حضور در مجلس از حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد درخصوص علت ورود به عرصه انتخابات اذعان داشت: فداکاری کار دل است و من چون نسبت به منطقه و مردم آن احساس وظیفه و دین دارم, توانایی لازم را در خودم دیدم، پس ورود کردم و به کمک مردم نیاز دارم تا به این مهم جامه عمل بپوشانم.
وی ضمن گلایه از کم کاریهای صورت گرفته در بخش گردشگری ابراز داشت: بزرگترین بناهای تاریخی و فرهنگی را داریم اما آنچنان که باید نتوانستیم از این ظرفیت ها استفاده کنیم و به جذب گردشگران بپردازیم.
دکتر ابراهیم ابراهیمی با اشاره به اینکه قوه مقننه از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: در قانون گذاری کسانی را فرستاده ایم که تخصصی ندارند اما بنده دغدغه مند هستم و با برنامه و طرح به صورت هدفمند وارد شده ام.
وی در پایان از مردم دولت آباد درخواست کرد: با تحقیق, تحلیل و آگاهی، ضمن بررسی رزومه و عملکرد کاندیداها، نماینده اصلح را انتخاب کنید و به تکلیف الهی خود عمل نمایید.

انتهای پیام/ م.ص
کد مطلب : ۲۲۵۹۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما