۱
plusresetminus
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در نشستي با حضور بانوان خبر داد:

افزايش اقدامات فرهنگي به منظور افزایش ایمنی جاده ای و اصلاح نقاط پرحادثه

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۹
مهندس سیاهپور با تشریح برخی اقدامات پیش رو و طرحهای راهداری در سفرهای نوروزی از گسترش اقدامات فرهنگی به منظور افزایش ایمنی جاده ای در کنار اقدامات راهسازی و اصلاح نقاط پرحادثه خبر داد و فرهنگ سازی در كاهش تصادفات جاده ای را از وظایف مهم بانوان راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس دانست.
افزايش اقدامات فرهنگي به منظور افزایش ایمنی جاده ای و اصلاح نقاط پرحادثه
به گزارش حافظ خبر؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس؛  بانوان شاغل اداره کل، در نشستی با حضور مهندس سیاهپور مدیر کل  و سیده معصومه دستغیب مدیر کل اموربانوان استانداری فارس  در سالن اجتماعات شرکت کردند .
 
در اين نشست علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و اشاره به سرمشق بودن این بانوی گرانقدر اسلام ، به الگو برداری از زندگی آن حضرت تاکید کرد.
 
سیاهپور با اشاره به توانایی های بانوان شاغل در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در حوزه های مختلف ستادی و شهرستان،از تلاش و زحمات همیشگی آنان خصوصا در ایام خاص سال، مانند اربعین حسینی(ع)،نوروز و... که در کنار همکاران تلاش می کنند ، تقدیر و تشکر کرد.
 
وی به نقش ارزنده بانوان در افزایش مشارکت جامعه برای صیانت از حقوق شهروندی و توسعه فرهنگ ايمني در ترافيك و حمل و نقل اشاره کرد و گفت :درسال جاری با هدف گذاری اساسی درراستای کاهش تلفات جاده ای و تصادفات ،استان فارس در چندین سال پیاپی شاهد کاهش تلفات و تصادفات بوده است .
 
سیاهپور با تشریح برخی اقدامات پیش رو و طرحهای راهداری در سفرهای نوروزی از گسترش اقدامات فرهنگی به منظور افزایش ایمنی جاده ای در کنار اقدامات راهسازی و اصلاح نقاط پرحادثه خبر داد .
 
در ادامه ، مدیرکل بانوان استانداری فارس با اشاره به جایگاه رفیع بانوان در جامعه ، از بانوان این اداره که علاوه بر وظیفه خطیر مادر بودن مسئولیت کار را نیز پذیرفته اند تشکر نمود و فرهنگ سازی در كاهش تصادفات جاده ای را از وظایف مهم بانوان راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس دانست.
 
 سعید پروین حقیقی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل نیز گفت: وجود نظم و انضباط بانوان در محل کار جایگاه آنان را ویژه نموده است.
 
در پایان جلسه با اهداء لوح تقدير و جوایز از بانوان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس تقدیر شد .​

انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۲۵۹۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما