۰
plusresetminus
نایب رئیس شورای شهر شیراز:

مدیریت شیراز در مسیر خوبی قرار گرفته است

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۴
نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه خروجی جشنواره مهر خدمت حاکی از پیشرفت شهرداری در مسیر تعالی سرمایه انسانی این دستگاه بوده است، گفت: خوشبختانه مدیریت شیراز در سال‌های اخیر در مسیر خوب و پیش‌رونده‌ای قرار گرفته است.
مدیریت شیراز در مسیر خوبی قرار گرفته است
به گزارش حافظ خبر؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شیراز، مهندس «ابراهیم صبوری»، موفقیت هر سازمانی را در گرو توسعه و تعالی سرمایه انسانی آن دانست و گفت: اگر سازمانی سرمایه انسانی خود را به‌روز کند آن سازمان و سیستم پیروز می‌شود در غیر این صورت در چنگال رکود فروخواهد رفت.
وی افزود: بی‌شک توسعه و سرفرازی شهر شیراز مدیون سرمایه‌های انسانی آن است.
او با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره مهر خدمت از سوی شهرداری شیراز، ارج نهادن به خدمات و یاوری کارکنانی است که توسعه و تعالی شیراز را به ارمغان آورده‌اند، مهم‌ترین بخش‌های مختلف شهرداری را سرمایه‌های انسانی آن عنوان کرد.
وی اضافه کرد: اگر سازمانی بهترین تجهیزات و مدرن‌ترین ساختمان‌ها را داشته باشد اما نیروی انسانی توانمند برای بهره‌گیری از این امکانات نداشته باشد عملکرد آن سازمان ناکارآمد خواهد بود.
وی جشنواره خدمت را فرصتی دانست تا مبحث توسعه و تعالی سرمایه‌ انسانی به بوته نقد و آزمایش گذاشته شود.
نایب رئیس شورای اسلامی شیراز اظهار داشت: خروجی این جشنواره به ما نشان می‌دهد شهرداری در سال‌های اخیر توانسته به لحاظ سرمایه انسانی خود را قدم به قدم به سمت تعالی و پیشرفت حرکت دهد.
صبوری سرمایه انسانی کارآمد شهرداری را بازوی توانمند شورا برای اجرایی شدن اقدامات خود در مسیر پیشرفت شهری دانست و تصریح کرد: اگر این سرمایه‌های انسانی نباشند نه شورایی وجود خواهد داشت و نه شهری اداره خواهد شد.
وی اظهار امیدواری کرد: مسیر خوب و سیستمی که شهرداری در پیش گرفته تا شیراز را به سمت شهری درخور نام آن تبدیل کند هیچ گاه با دست‌انداز و مشکل روبرو نشود.
پایان خبر/
کد مطلب : ۲۲۵۹۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما