۰
plusresetminus
دکتر ابراهیمی درجمع مردم محمد آباد:

در مجاورت تخت جمشید کسی نباید فقیر باشد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۷
دکتر ابراهیم ابراهیمی, کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مرودشت,  ارسنجان و پاسارگاد درجمع مردم ولایتمدار محمد آباد (گشک)::: فاصله این روستا تا تخت جمشید تنها 6 کیلومتر است اما هستند کسانی در این روستا که در فقر مطلق به سر می برند.
به گزارش حافظ خبر; دکتر ابراهیم ابراهیمی, کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مرودشت,  ارسنجان و پاسارگاد درجمع مردم ولایتمدار محمد آباد (گشک):::
 
 
فاصله این روستا تا تخت جمشید تنها 6 کیلومتر است اما هستند کسانی در این روستا که در فقر مطلق به سر می برند.
 
برای بخش های مختلف با کار کارشناسانه و دقیق, طرح برنامه آمده کرده ایم.
 
کشورهای اروپایی درحالیکه دستشان از ما خالی تر است اما چند ده برابر ما توریست جذب می کنند و قدر مجموعه جهانی تخت جمشید را نمی دانیم.
 
با بی تدبیری بلایی سر سرمایه گذاران می اوریم که فرار را بر قرار ترجیح می دهند.
 
با افزایش ساخت هتل ها, بومگردی ها و مجموعه های تفریحی باید بتوانیم گردشگران را پس از بازدید تخت جمشید و.... در منطقه نگه داریم.
 
420 مجوز اقامتگاه بومگردی در استان صادر شده اما هیچ حمایتی از انها نشده که ما برنامه کمک و رسیدگی به آنها را داریم.
 
در کنار جاذبه های تاریخی فرهنگی, جاذبه های تفریحی طبیعی بسیاری در منطقه داریم که میتواند درآمد سرشاری برای مردم داشته باشد.
 
استفاده از پتانسیل های صنعتی شهرستان, بسترسازی جهت ورود سرمایه گذاران برای ایجاد صنایع بزرگ از جمله برنامه های ما در حوزه صنعت می باشد.
 
نماینده مجلس وکیل مردم است و حق خیانت ندارد.
 
کشاورزی در خشکسالی بسر میبرد اما هیچ حمایتی از آنها نمی شود, بیمه و بازنشستگی ندارند اما در مقابل با رانت و لابی سرمایه ها را می برند.
 
در نظام مالیاتی جز کشورهای بسیار عقب مانده هستیم که با اصلاح این مهم می توان فاصله طبقاتی را کاهش داد.
 
دغدغه مند و درد کشیده هستم, نتوانستم ارام بشینم و با داشتن شاخصه های لازم نمایندگی و طبق دستور ولی امر مسلمین وارد میدان انتخابات شدم.
 
آینده مملکت به انتخاب مردم گره خورده و برای رسیدن به انتخاب صحیح باید حرف, برنامه, رزومه و عملکرد کاندیداها را بررسی کنید.
 
اگر تغییرات بنیانی و اساسی می خواهید, درست انتخاب کنید.
 
حرف از پولهای کثیف در انتخابات زده می شود و اگر رای خود را فروختید, دیگر حق گلایه نداریم و از قدیم گفته اند که آزموده را آزمودن خطاست.
 
انتهای پیام/ م.ص
کد مطلب : ۲۲۵۹۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما