۰
plusresetminus
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز خبر داد:

پیشنهاد مساعدت به چند پروژه فرهنگی و ورزشی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۱
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز به منظور ارتقاء فرهنگ عمومی، توسعه زیرساخت‌ها و حمایت از فعالان این عرصه‌ از ارائه پیشنهاد مساعدت به شهرداری در اجرای چند پروژه‌ فرهنگی و ورزشی خبر داد.
پیشنهاد مساعدت به چند پروژه فرهنگی و ورزشی
به گزارش حافظ خبر؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر «احمد تنوری» در حاشیه جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در راستای حمایت از ورزشکاران، ارتقاء سلامت شهروندان و تشویق جوانان در حوزه ورزش پیشنهاد لایحه مساعدت 500 میلیون ریالی شهرداری شیراز به باشگاه فرهنگی ورزشی شاهد شهید «مهدی نظیری» با هدف تأمین هزینه شرکت در مسابقات لیگ فوتسال مطرح شد.

وی اضافه کرد: همچنین به منظور توسعه ورزش در شیراز پیشنهاد شد مبلغ 300 میلیون ریال از ردیف اعتباری بودجه شهرداری به تیم خانه بسکتبال بانوان جهت تأمین بخشی از هزینه‌های شرکت در مسابقات سوپر لیگ بسکتبال کشور پرداخت شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شیراز به پیشنهاد مساعدت 300 میلیون ریالی شهرداری شیراز به باشگاه شیران زاگرس ایرانیان، در همین جلسه اشاره کرد.

تنوری با تاکید بر حمایت از برگزاری نمایشگاه بهشت خاکی در هفته دفاع مقدس از پیشنهاد مساعدت 220 میلیون ریالی شهرداری شیراز به ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله جهت تأمین بخشی از هزینه‌های برگزاری این نمایشگاه گفت و افزود: همچنین به منظور حمایت از تبلیغات فرهنگی، مذهبی و نیز در راستای ارتقاء فرهنگ عمومی شهروندان مبلغ 600 میلیون ریال دیگر نیز به ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله به جهت بازسازی تلویزیون شهری واقع در چهارراه خلد برین پرداخت می شود.

وی خاطرنشان کرد: با هدف حمایت از برگزاری مراسم‌های دفاع مقدس و معرفی نمادها و الگوهای معنویت، مقاومت و تقویت خودباوری در شهروندان اعضای کمیسیون با پیشنهاد مساعدت 600 میلیون ریالی به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جهت تأمین بخشی از هزینه های این مراسم‌ها موافقت کردند.

مساعدت 250 میلیون ریالی از محل بودجه شهرداری به انجمن نابینایان و کم‌بینایان شیراز بخش دیگری از مصوبات این جلسه بود که رئیس کمیسون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شیراز به آن اشاره کرد.

گفتنی است با هدف توسعه ورزش، ایجاد زیرساخت‌های ورزشی، ارتقاء سلامت شهروندان و حمایت از ورزشکاران لایحه حمایت از ورزش کلانشهر شیراز در جلسه یکصد و چهارم این کمیسیون در دستور کار قرار گرفت و دستورالعمل اجرایی ضمیمه در لایحه حمایت از ورزش کلانشهر شیراز شامل 6 ماده و 5 تبصره تأیید و مقرر شد در صحن علنی شورا مطرح شود.

پایان خبر/
کد مطلب : ۲۲۶۰۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما