۰
plusresetminus
بهجت حقیقی در مناظره انتخاباتی:

اگر ما را غرب زده می نامید ما هم شما را نتانیاهو زده میدانیم

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۵
مناظره ای با حضور احد بهجت حقیقی و جعفر قادری در دانشگاه آزاد اسلامی به دعوت چندین تشکل دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.
اگر ما را غرب زده می نامید ما هم شما را نتانیاهو زده میدانیم
به گزارش حافظ خبر؛ مناظره ای با حضور احد بهجت حقیقی و جعفر قادری در دانشگاه آزاد اسلامی به دعوت چندین تشکل دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.
احد بهجت حقیقی، کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه شیراز و زرقان در پاسخ به سوال یک دانشجو مبنی بر اعلام هزینه های تبلیغاتی خود گفت: ۱۴۰ میلیون تومان هزينه انتخاباتي بنده شده حال آقاي قادري هم شفاف بگوید چه میزان هزينه کرده است؟ (جعفر قادری از پاسخ سر باز زد)
وی خطاب به جعفر قادری عنوان کرد: بحث رفراندوم در جناح مقابل با هزار انگ همراه است و هر بار با طرح آن جناح مقابل دچار وحشت مي شود.
بهجت حقیقی افزود: مردم مدنظر شما با مردم ما متفاوت است؛ از نظر شما مردم فقط همراهان شما و امثال شريعتمداري هاست اما از نظر ما مردم، همه اقشار و عقايد است.
وی در این مناظره انتخاباتی بیان کرد: چرا در تقابل با برجامی که خودتان در زمان مجلس اصولگرایان تصویب کردید اینقدر نظرات شما با نتانیاهو و لابی های صهیونیستی همنوایی دارد؟ اگر ما را غرب زده می نامید ما هم شما را نتانیاهو زده میدانیم.
کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه شیراز و زرقان اظهار داشت: دولت اصلاحات یکی از موفق ترین دولت‌های بعد از انقلاب در حوزه اقتصاد و تعامل با کشورهای منطقه دولت بود.
وی اضافه کرد: امروز بواسطه سیاست‌های غلط منطقه ای، ایران با هیچ کشوری در منطقه ارتباط مناسبی ندارد.
بهجت حقیقی همچنین اذعان داشت: نمیتوان با دنیا در تقابل بود و شعار توسعه اقتصادی داد؛ دوستان اصولگرای شما علاقمندند که ایران روز به روز جزیره ای منزوی تر شود.

انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۲۶۰۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما