۰
plusresetminus
دکتر ابراهیمی در گردهمایی حامیان خود:

زمان اصلاحات بنیانی در کشور است/ مجلس به متخصص نیاز دارد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۳
دکتر ابراهیم ابراهیمی, کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مرودشت, پاسارگاد و ارسنجان در گردهمایی حامیان خود در مسجد ابوالفضل مرودشت گفت: قانون گذاری یک علم و فن است و خانه ملت را به هرکسی میسپاریم که تازه وی در آنجا به کار آموزی بپردازد.
زمان اصلاحات بنیانی در کشور است/ مجلس به متخصص نیاز دارد
به گزارش حافظ خبر؛ دکتر ابراهیم ابراهیمی, کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مرودشت, پاسارگاد و ارسنجان در گردهمایی حامیان خود در مسجد ابوالفضل مرودشت گفت:::
 
با 18 سال سابقه کار مدیریتی و اجرایی و پس از دستور مقام معظم رهبری مبنی بر حضور جوانان شجاع، متخصص و متعهد در حوزه های اجرایی، وارد عرصه انتخابات شدم. خون شهید در رگ من است و نمیتوانم خودخواه باشم پس به انتخابات ورود کردم.
دیگر وقت آن رسیده که اصلاحات بنیانی در کشور صورت گیرد که از مهم ترین آنها قانون گذاری است.
قانون گذاری یک علم و فن است و خانه ملت را به هرکسی میسپاریم که تازه وی در آنجا به کار آموزی بپردازد.
باید تلاش کنیم تا نظام بانکداری را اصلاح کنیم، کمر مردم بخاطر پرداخت سودهای ناروا به بانک ها شکسته شده است.
با داشته های تاریخی و گردشگری در این سه شهرستان و در مهمترین شهر تاریخی دنیا هیچ بهره ای از صنعت بزرگ گردشگری نبرده ایم.
استفاده از پتانسیل های صنعت در منطقه تغییر در حمایت از کارگران, کشاورزان, رانندگان, کارمندان و... ، تغییر در نظام توزیع آب های سطحی و زیرزمینی که با راهکارهای قانونی قابل انجام است از جمله دیگر برنامه های ماست.
شهری هستیم که خاستگاه ورزشکاران جهانی بودیم اما اکنون وضعیت ورزش و ورزشکاران اسفناک است.
باید خودمان انتخاب کنیم, تغییر یا وضع موجود که اگر تغییر میخواهیم باید قاطعانه نه به تجدید خاطره های نامیمون, نه به بازگشت به عقب, نه به پول های کثیف, نه به معامله و دلالی بگوییم.
استفاده از جوانان بومی در حزوه های اجرایی، حضور زنان در جریان تصمیمگیری ها، احقاق حقابه ها و تثبیت سهم اشتغال از پتروشیمی از دیگر برنامه های بنده برای انتخابات است.
 
نیامدم جز برای بازگشت به عدالت, حرکت به جلو, عدالت و خدمت به مردم که پس از خواست خدا و کمک مردم، این مهم محقق خواهد شد.
 
انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۲۶۰۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما