۰
plusresetminus
فرماندار ویژه مرودشت:

حضور پرشور مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در انتخابات

تاریخ انتشارجمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۴
نماینده عالی دولت در شهرستان مرودشت مشارکت و حضور مردم در شعب اخذ رای را پرشور اعلام نموده و افزود: بیش از2800 نفر نیروی اجرایی، کار برگزاری انتخابات در شهرستان مرودشت را بر عهده دارند و برگزاری انتخابات به خوبی در شعب اخذ رای در حال انجام است و خوشبختانه تاکنون مورد و مشکل خاصی روی نداده است.
حضور پرشور مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در انتخابات
به گزارش حافظ خبر؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت رهام پیکری معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت به همراه امام جمعه و شهردار، با حضور در تعدادی از شعب اخذ رای از روند برگزاری انتخابات بازدید به عمل آورده و رای خود را به صندوق انداخت.
پیکری ضمن دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد با مشارکت حداکثری خود زمینه انتخاب نماینده اصلح و شایسته را فراهم کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان مشارکت و حضور مردم در شعب اخذ رای را پرشور اعلام نموده و افزود: بیش از2800 نفر نیروی اجرایی، کار برگزاری انتخابات در شهرستان مرودشت را بر عهده دارند و برگزاری انتخابات به خوبی در شعب اخذ رای در حال انجام است و خوشبختانه تاکنون مورد و مشکل خاصی روی نداده است.
وی با اذعان به اینکه با هیچ کمبود تعرفه در شهرستان روبرو نخواهیم بود گفت: در صورتی که شعبه اخذ رای ۸۰ درصد تعرفه های خود را مصرف کند بر اساس قانون انتخابات، تعرفه های مورد نیاز در اختیار شعبه مذکور قرار خواهد گرفت.
پیکری از مردم شهرستان خواست حضور در شعب اخذ رای را به ساعات پایانی موکول نکنند و در زمان باقی مانده جهت رای دادن به شعب سطح شهرستان مراجعه نمایند.
رئیس شورای تامین شهرستان مرودشت با بیان اینکه اجازه هیچگونه قانون شکنی و تخلف، به هیچ شخصی نخواهیم داد گفت: با مسائلی مانند تهدید و تطمیع و خرید و فروش رای بصورت قاطع برخورد خواهیم کرد و به هیچ عنوان اجازه بروز این پدیده شوم را نخواهیم داد.
انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۲۶۱۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما