۰
plusresetminus

نتایج غیر رسمی شمارش آرا مجلس خبرگان در فارس

تاریخ انتشارشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۳
طبق اخبار غیررسمی دریافتی از منابع مطلع، ایت الله لطف اله دژکام در میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از استان فارس راهی مجلس خبرگان شد.
نتایج غیر رسمی شمارش آرا مجلس خبرگان در فارس
به گزارش حافظ خبر؛  طبق اخبار غیررسمی دریافتی از  منابع مطلع، ایت الله لطف اله دژکام در میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از استان فارس راهی مجلس خبرگان شد. گفته میشود وی بیش از یک میلیون رای داشته است.

رقیب آیت الله دژکام در انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان, حجه الاسلام منتظری بود که از تهران به فارس حوزه انتخابیه خود را تغییر داده بود.
 
انتخابات نخستین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه در سراسر کشور برگزار شد.

پس از فوت آیت الله اسدالله ایمانی نماینده فقید ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، یک کرسی مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری خالی ماند که تعیین سرنوشت این کرسی در انتخابات همزمان دوم اسفندماه پیش‌بینی شده بود.

مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری پنج کرسی دارند که در دوره پنجم، هم‌اینک حضرات آیات سید علی اصغر دستغیب، احمد بهشتی، سید محمد فقیه و علی اکبر کلانتری به نمایندگی از این استان در این مجلس حضور دارند و با انتخاب آیت الله دژکام, نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز این لیست 5 نفره تکمیل شد.

انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۲۶۱۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما