۰
plusresetminus
حیدر عشقی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه فیروزآباد فراشبند و قیروکارزین:

ملت بزرگ ما همچنان حماسه‌ساز و امید آفرین خواهد بود

تاریخ انتشاريکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۱
حیدر عشقی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه فیروزآباد فراشبند و قیروکارزین پس از برگزاری باشکوه انتخابات پیامی را صادر کرد .
به گزارش حافظ خبر؛ حیدر عشقی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه فیروزآباد فراشبند و قیروکارزین پس از برگزاری باشکوه انتخابات پیامی را صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:::

بسم الله الرحمن الرحیم 
حضور پر شکوه و هوشمندانه مردم مومن و شریف حوزه انتخابیه فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی؛ مصداق واقعی حماسه سیاسی بود و برگ زرین دیگری بر پشتوانه مستحکم نظام اسلامی شد. بر ماست که در برابر این همه شور و شعور سر تعظیم فرود آوریم و شکرگزار خداوند متعال و قدردان حضور همه مردم عزیز باشیم. این بیانیه می‌افزاید که اینجانب به سهم خود این حضور غرور آفرین را که بار دیگر مایه یاس دشمنان شد، به حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز ملت سلحشور ایران اسلامی و حوزه انتخابیه تبریک گفته و ایمان دارم این ملت بزرگ همچنان حماسه‌ساز و امید آفرین خواهد بود.  اینجانب با هدف زمینه‌سازی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حضور حداکثری ملت، فراهم کردن فرصت انتخاب و نهادینه کردن اخلاق در سیاست، توانمندی ظرفیت‌ها و سوابق خود را در جهت کاهش و از بین رفتن معضلات موجود به محضرتان ارائه کرد تا به فرصت‌سازی در جهت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی یاری رساند. اگرچه بار این مسوولیت بزرگ از دوشم برداشته شد، اما خرسندم که بضاعت خود را به پیشگاه ملت، عرضه و تکلیف خود را ادا کردم. وظیفه خود می‌دانم از همه عزیزانی که رویکردها، برنامه‌ها و سوابق مرا ترجیح دادند و با رای خود مرا مشمول محبت خویش کردند، صمیمانه قدردانی کنم. سپاسگزارم که از بنده حمایت و پشتیبانی کردند. به خواست و تشخیص مردم شریف حوزه انتخابیه احترام می‌گذارم و از زحمات برگزارکنندگان انتخابات قدردانی می‌کنم. به نماینده منتخب تبریک می‌گویم و توفیق ایشان در برآوردن خواست‌های ملت ایران و مردم شریف و بزرگوار حوزه انتخابیه یعنی فضای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور را که لازمه توسعه جمهوریت و اسلامیت ملت ایرن است، از خداوند متعال مسئلت دارم. یقینا وظیفه همه کاندیدا‌ها و مردم حمایت از نماینده ی منتخب مردم در حرکت به سوی اعتلای انقلاب اسلامی و آرزوی موفقیت برای ایشان می‌باشد.
با آرزوی موفقیت

 حیدر عشقی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه فیروزآباد فراشبند و قیروکارزین
١٣٩٨/١٢/٠٣
کد مطلب : ۲۲۶۲۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما