۰
plusresetminus

اجلاسیه مجمع عالی بسیجیان عشایر فارس برگزار شد

تاریخ انتشاريکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۹
اجلاسیه مجمع عالی بسیجیان عشایر فارس با حضور صاحب نظران، اندیشه ورزان، متخصصان و پژوهشگران بسیجی عشایر برگزار شد.
اجلاسیه مجمع عالی بسیجیان عشایر فارس برگزار شد
به گزارش حافظ خبر به نقل از روابط عمومی سپاه عشایر فارس، رئیس بسیج اقشار سپاه فجر استان فارس در این اجلاسیه گفت: در زمان جنگ تحمیلی که کشور محتاج سیم خاردار بود و با وجود تحمیل این قدر ظلم و تحریم، اما باز کشور توانست روی پای خود بایستد و بارقه‌های امید در چشم مردم مستضعف جهان شود که همه این دستاوردها، همه از تفکرات انقلاب اسلامی ظاهر شده است.
سعید محمدی در مورد این مجمع گفت: مجمع عالی بسیجیان عشایر فارس، متشکل از صاحب نظران، اندیشه ورزان، متخصصان و پژوهشگران بسیجی عشایر که به لحاظ ویژگی‌ها و قابلیت‌های فردی و یا صاحب مناصب، مسئولیت و یا بر مبنای ساختار پیش بینی شده، متشکل گردیده و با هم اندیشی، تحقیق، پژوهش و سیاست پژوهی اهداف و منظرهای مدنظر را محقق می‌سازند.
وی در خصوص اهداف این مجمع گفت: هدف این مجمع احصای مسائل و مشکلات عشایر و ارائه راهکارهای علمی، عملی و تخصص به منظور کمک به کارآمد سازی دستگاه‌ها و سازمان‌ها همچنین امید بخشی به جامعه عشایر و اصلاح مواضع و مطالبه گری برای رشد جامعه عشایری و پیشرفت کشور در راستای حفظ و تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.
ریاست بسیج اقشار سپاه فجر استان فارس افزود: مجمع شامل یک نفر رئیس، یک نفر نایب رئیس، یک نفر دبیر، یک نفر ناظر و هفت گروه تخصصی و حدود ۷۰ الی ۱۰۰ نفر عضو می‌باشد.
در حاشیه این اجلاسیه مسئول ناحیه عشایر گفت: برای تحقق گام دوم انقلاب، بسیج عشایر فارس بر روی اصولی اقتصاد و دو مؤلفه سیاست‌های بسیج عشایر شامل ابلاغ طرح همگام با عشایر و اعتلای بسیج عشایر یا همان زندگی رمه گردانی و گسترش و تحکیم آن، هدف گذاری شده است.
در پایان جلسه احکام صادره برای مسئولین کارگروه فرهنگی _اجتماعی، اقتصادی _زیربنایی و رسانه و فضای مجازی اهدا شد.
کد مطلب : ۲۲۶۲۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما