۰
plusresetminus

ضدعفونی کردن اتوبوس‌های شهری به صورت مستمر

تاریخ انتشاردوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۲
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: کلیه زیرمجموعه های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز آمادگی کاملی در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دارند و در این خصوص برنامه ریزی های لازم انجام شده است.
ضدعفونی کردن اتوبوس‌های شهری به صورت مستمر
به گزارش حافظ خبر؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مجتبی زوربخش افزود: با توجه به ورود ویروس کرونا به کشور و آمادگی دستگاه های اجرایی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس اقدامات لازم جهت ضدعفونی سیستم حمل و نقلی کلانشهر شیراز از جمله در  بخش اتوبوسرانی و قطار شهری و نیز پایانه های مسافربری شهری و بین شهری در جریان است و این مهم بصورت روزانه انجام می‌پذیرد.
رییس سازمان حمل و نقل و مسافر شهرداری شیراز گفت: حسب دستور شهردار شیراز در جلسه ستاد مدیریت بحران این اقدام در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و با هدف کاهش انتقال بیماری به شهروندان توسط شهرداری شیراز به صورت مستمر و شب هنگام در حال انجام است.
حسن شاهی در خصوص نحوه ضدعفونی کردن اتوبوس های شهری افزود: جهت افزایش سلامت شهروندان در این اقدام با هماهنگی اداره بهداشت ترکیب لازم جهت ضدعفونی و گندزدایی اتوبوسهای شهری مشخص شد.
رییس سازمان حمل و نقل و مسافر شهرداری شیراز با بیان اینکه رانندگان اتوبوس های شهری از جمله گروه هایی هستند که روزانه با تعداد زیادی از شهروندان سروکار دارند، اضافه کرد: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری و افزایش سلامت شهروندان اقدام به تهیه و توزیع ماسک، دستکش لاتکس، وسایل پاکسازی و پارچه تنظیف همراه با مواد ضدعفونی کننده بین رانندگان اتوبوس کرده ایم.
انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۲۶۳۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما