۰
plusresetminus

تعطیلی اماکن ورزشی تا ۲۰ اسفند

تاریخ انتشارشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۷
مدیر کل ورزش و جوانان فارس با اشاره به تمهیدات اندیشیده و اجرایی شده برای مقابله با بیماری کروناویروس، از تعطیلی اماکن ورزشی خصوصی و دولتی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تا ۲۰ اسفند ماه خبر داد.
تعطیلی اماکن ورزشی تا ۲۰ اسفند
به گزارش حافظ خبر؛ حیدرعلی کامیاب گفت: قبلا مسابقات ورزشی در سطوح مختلف تعطیل شده بود و با توجه به تاکیدات وزارتخانه‌های بهداشت و ورزش و جوانان، با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کروناویروس، اماکن ورزشی مختلف اعم از دولتی و خصوصی تا ۱۰ روز آینده، تعطیل خواهد بود.
کامیاب با اشاره به اینکه سلامتی تمام افراد جامعه خصوصا ورزشکاران، نوجوانان و جوانان اولویت است، گفت: اماکن ورزشی محل مراجعه و حضور افراد مختلف است لذا با هدف ممانعت از انتشار این بیماری ویروسی، تصمیم بر تعطیلی این اماکن گرفته شده است.
او بر لزوم ضدعفونی کردن تمام وسایل و تجهیزات و اماکن ورزشی و مراقبت بیشتر ورزشکاران برای پیشگیری از بیماری و انتشار آن تاکید و خاطرنشان کرد: ورزشکاران باید نسبت به رعایت بهداشت فردی، شست و شوی دست‌ها و لباس‌های ورزشی و ضدعفونی کردن ساک و تجهیزات مورد استفاده ورزشی، بیش از پیش دقت کنند.
کامیاب افزود: ضدعفونی کردن مداوم ورزشگاه‌ها، از نکات مهمی است که توصیه شده است و از طرفی بر لزوم پرهیز از هرگونه تجمع ورزشکاران خصوصا در اماکن سرپوشیده و محصور، تاکید کرده‌ایم.
انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۲۶۵۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما