۰
plusresetminus

پرداخت ۲.۴ میلیارد تومان یارانه سوخت به متروی شیراز

تاریخ انتشارشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۹
رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز گفت: نخستین مرحله یارانه صرفه‌جویی مصرف سوخت به میزان ۲.۴ میلیارد تومان به این سازمان پرداخت شده است.
پرداخت ۲.۴ میلیارد تومان یارانه سوخت به متروی شیراز
به گزارش حافظ خبر؛ حسن مرادی گفت: شورای اقتصاد در خرداد ماه ۱۳۹۶ بر اساس ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور، طرح توسعه حمل و نقل مسافر را با قطار شهری در تهران و هشت کلانشهر را تصویب کرده است.
او افزود: بر اساس این مصوبه به ازای هر افزایش سفر ناشی از افزایش واگن‌های جدید به متروی شیراز، مبلغ ۹.۸ سنت از محل منابع حاصل از صرفه جویی سوخت پرداخت می‌شود که با پیگیری های مکرر و دستور وزیر محترم نفت و مدیر عامل سازمان بهینه سازی مصرف سوخت این امر در مرحله نخست محقق شد.
مرادی با بیان اینکه ۱۷بهمن ماه ۱۳۹۶ تفاهمنامه‌ای بین شهرداری شیراز و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت امضاء ‌شد، گفت: بر اساس این تفاهم نامه به استناد ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور مصوب ۱۳۹۴و آیین‌نامه اجرایی آن، پرداخت این وجوه به شرکت بهینه‌ سازی مصرف سوخت تکلیف شده و امروز بعد از گذشت چند سال اجرایی شد.
رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز گفت: این طرح با هدف بهبود و ارتقای سفرهای درون‌شهری با مترو و توسعه حمل‌ و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت و کاهش مصرف سوخت (بنزین، نفت گاز و سی.‌ان‌.جی) و کاهش انتشار آلاینده‌های زیست محیطی اجرایی شده است.
انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۲۶۶۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما