۰
plusresetminus

بیانیه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس در خصوص لغو برگزاری مراسم های هفته منابع طبیعی سال جاری

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۲
با توجه به نزدیک شدن به هفته منابع طبیعی و برنامه های جشن درختکاری که همه ساله از 15 لغایت 21 اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می گردد و در پی انتشار ویروس کرونا و نگرانی از انتقال آن در مراسم ها ، جشن ها و جلسات عمومی ، روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس بیانیه ای در خصوص لغو مراسم های بزرگداشت این هفته صادر کرد . 
بیانیه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس در خصوص لغو برگزاری مراسم های هفته منابع طبیعی سال جاری
به گزارش حافظ خبر؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس با توجه به نزدیک شدن به هفته منابع طبیعی و برنامه های جشن درختکاری که همه ساله از 15 لغایت 21 اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می گردد و در پی انتشار ویروس کرونا و نگرانی از انتقال آن در مراسم ها ، جشن ها و جلسات عمومی ، روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس بیانیه ای در خصوص لغو مراسم های بزرگداشت این هفته صادر کرد . 
متن بیانیه بدین شرح است:
 به استحضار مردم شریف استان فارس می رساند با توجه به شرایط پیش آمده در خصوص انتشار ویروس کرونا و نگرانی از سرعت انتقال و انتشار آن طی چند روز آینده و به استناد دستورالعمل های متعدد از جمله دستور العمل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس و همچنین مصوبات شوراهای هماهنگی مدیریت بحران فرمانداری شهرستانها که در آن برگزاری کلیه جلسات و مراسم ها ممنوع اعلام شده است ، همچنین عدم امکان حضور تشکل های مردمی در برنامه های هفته منابع طبیعی ، بمنظور حفظ سلامت مردم شریف استان و همکاران و به استناد مصوبه پنجمین جلسه ستاد بزرگداشت مراسم های هفته منابع طبیعی ، کلیه برنامه ها ، جشن ها و مراسم های این هفته لغو و برنامه های پیش بینی شده امسال به مناسبتهای مختلف در طول سال بعد منتقل خواهد شد . بر این اساس تمامی اقدامات و فعالیتهای هفته منابع طبیعی سال جاری با رویکرد فرهنگ سازی در زمینه حفاظت از عرصه های منابع طبیعی و از طریق شبکه های مجازی و رسانه های ارتباط جمعی پیگیری خواهد شد.
شایان ذکر است این اداره کل از 14 آذر ماه سال جاری تا کنون همزمان با سراسر کشور طرح نهالکاری همگانی برای ایرانی سرسبز را آغاز نموده که بر اساس آن تاکنون 130 هزار اصله نهال در سطحی معادل 650 هکتار با استفاده از گونه های بومی در اقلیم های مختلف استان کاشته شده است . همچنین تا پایان فصل کاشت با مشارکت مردم نسبت به غرس 150 هزار اصله نهال در سطح استان اقدام خواهد شد .
در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای مردم شریف ایران از همه هم استانی های عزیز تقاضا میشود فیلم ها و تصاویر مربوط به کاشت نهال را خود را به شماره 09174918641 از طریق پیام رسان واتس آپ و یا پیام رسان سروش به آدرس  @fars.frwارسال نمایند .  تصاویر و فیلم های منتخب در صفحه اینستاگرام این اداره کل به آدرس :    Fars_Natural.Resources1905  https://www. Instagram.com/ انتشار خواهد یا فت.  همچنین پارک یادبود شهدا واقع در ابتدای جاده بیضاء در طول هفته منابع طبیعی ( 15 لغایت 21 اسفندماه) جهت کاشت و توزیع نهال در بین خانواده ها تعیین شده است . خانواده های محترمی که قصد کاشت نهال با نام خود در این پارک را داشته باشند میتوانند در طول این هفته به آدرس مذکور مراجعه فرمایند . 
انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۲۶۶۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما