۰
plusresetminus

برگزاری جشن نیکوکاری در پایگاههای امدادی، مراکز نیکوکاری و درگاه اینترنتی

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۰
جشن نیکوکاری امسال در 1138 پایگاه امدادی، 220 مرکز نیکوکاری و از طریق سه درگاه اینترنتی برگزار می شود.
برگزاری جشن نیکوکاری در پایگاههای امدادی، مراکز نیکوکاری و درگاه اینترنتی
به گزارش حافظ خبر؛ محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس ضمن قدردانی و تشکر از حضور موثر مردم نیکوکار استان در مناسبت های مختلف، گفت: انصافا نیکوکاران و خیران استان همواره در انجام کارهای خیر افتخار آفرینی کردند.
بذرافشان برپایی جشن نیکوکاری را سنتی حسنه خواند و افزود: هر ساله مردم نیکوکار استان با فرهنگ زیبای نوع دوستی و دستگیری از نیازمندان در این آیین حضور یافته و به فرزندان ایتام و نیازمندان کمک های خود را اهدا می کنند.
مدیر کل امداد فارس یادآور شد: سال گذشته با کمک مردم نوع دوست استان، مبلغ 235 میلیارد ریال در جشن نیکوکاری جمع آوری شد.
او در ادامه با بیان اینکه امسال نیز طبق هرسال این جشن به صورت نمادین از 14 اسفند ماه جاری همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور و استان فارس برگزار می شود، گفت: 1138 پایگاه امدادی به همراه 220 مرکز نیکوکاری در استان آماده دریافت کمک های مردمی هستند.
مدیر کل امداد فارس اضافه کرد: در سال جاری 700 هزار پاکت جهت دریافت کمک بین دانش آموزان توزیع شده است که در صورت پایدار بودن مدارس پیش بینی می شود که از تعداد 4000 مدرسه در نظر گرفته شده و ظرفیت دانش آموزان در جهت کمک به نیازمندان استفاده شود.
بذرافشان متذکر شد: مردم نیک اندیش استان علاوه بر راه های مذکور می توانند از چندین درگاه به صورت غیر حضوری کمک های خود را به نیازمندان اهدا کنند.کد USSD کمیته امداد فارس که با شماره گیری #071*1*8877* از طریق تلفن همراه قابل پرداخت است و شماره کارت    6037991899709376   و شماره حساب 01012773073000 که به دریافت کمک خیران جهت جشن نیکوکاری اختصاص یافته است. 
مدیر کل امداد فارس افزود: همچنین خیران و مردم نیکوکار استان می توانند با نصب اپلیکیشن های سکه، سنا و تلفن ملی نیکوکاری 0968877 و سایت امداد امام(ره) به نشانی emdad.ir  نیز اقدام به ارائه کمک های خود به نیازمندان کنند.
او در پایان به شعار جشن نیکوکاری امسال اشاره کرد و گفت: امیدوارم با بذل و بخشش خیران و با شعار زیبای " عید را به خانه هایشان ببریم" همه مردم عید و شروع خوبی را تجربه کنند. 
انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۲۶۶۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما