۰
plusresetminus

کاهش سرعت در محور های حادثه خیز

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۵
رحیمی گفت: کاهش سرعت در محورهای حادثه خیز را از الزامات مهم برای کاهش تلفات جاده ای عنوان کرد و اظهار داشت: از ظرفیت های مردمی نیز باید کمک گرفت و کنترل سلامت رانندگان نیز در اولویت قرار دارد.
کاهش سرعت در محور های حادثه خیز
به گزارش حافظ خبر؛ عنایت اله رحیمی در جلسه شورای ترافیک استان با اشاره به مشارکت خوب مردم در انتخابات اخیر و با بیان اینکه تلاش دشمنان برای سیاه نمایی در انتخابات ناکام ماند افزود: خوشبختانه با تلاش همه دست‌اندرکاران نظام این اتفاق مهم سیاسی به زیبا ترین شکل برگزار شد و خواست عمومی مردم در انتخاب اصلح برآورد شد.
وی با تقدیر از همه نامزدهای انتخاباتی خاطر نشان کرد: همه رقابت ها برای ادای تکلیف بود و امیدواریم همه نمایندگان در تحقق اهداف نظام موفق عمل کنند.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به مصوبات شورای ترافیک و لزوم پیگیری اجرایی‌شدن مصوبات گفت: علی رغم اقدامات مناسب ترافیکی و فنی هنوز آمار تصادفات جاده ای به دلیل عدم رعایت مقررات رانندگی بالاست که در این خصوص در صورت لزوم نسبت به کاهش سرعت تردد اقدام شود.
رحیمی برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و خدماتی را از جمله راهکارهای مناسب برای کاهش تصادفات جاده ای عنوان کرد و افزود: با برپایی ایستگاه‌های بین جاده ای علاوه بر معرفی فرهنگ بومی مناطق مختلف فارس؛ در رونق بازار صنایع دستی نقش موثری دارد.
وی کاهش سرعت در محورهای حادثه خیز را از الزامات مهم برای کاهش تلفات جاده ای عنوان کرد و اظهار داشت: از ظرفیت های مردمی نیز باید کمک گرفت و کنترل سلامت رانندگان نیز در اولویت قرار دارد.
گفتنی است این جلسه با بررسی مباحث ترافیکی ایام عید نوروز پایان یافت.
انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۲۶۷۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما