۰
plusresetminus
احمد تنوری:

دستورالعمل اجرایی لایحه حمایت از ورزش در صحن شورا بررسی می‌شود

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۳
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شیراز گفت: دستورالعمل اجرایی ضمیمه در لایحه حمایت از ورزش کلانشهر شیراز در 6 ماده و 5 تبصره تائید و به زودی در صحن علنی شورا بررسی می‌شود.
دستورالعمل اجرایی لایحه حمایت از ورزش در صحن شورا بررسی می‌شود
به گزارش حافظ خبر؛ دکتر «احمد تنوری» به بررسی لایحه حمایت از ورزش شیراز در یکصد و چهارمین جلسه این کمیسیون اشاره و اظهار داشت: به منظور پرهیز از مساعدت‌های موردی و نیز ارائه لایحه جامع حمایت از ورزش شیراز، دستورالعمل اجرایی ضمیمه در لایحه پیشنهادی به انضمام سوابق و مستندات مورد بررسی قرار گرفت.
وی هدف از بررسی دستورالعمل اجرایی ضمیمه در لایحه حمایت از ورزش کلانشهر شیراز را توسعه ورزش، ایجاد زیرساخت‌های ورزشی، ارتقاء سلامت شهروندان و حمایت از ورزشکاران حوزه‌های مختلف عنوان کرد.
گفتنی است پیش از این نیز حمایت‌ها و مساعدت‌های شورای اسلامی شهر شیراز از ورزشکاران و رشته‌های مختلف ورزشی در قالب مصوبات ارجاعی از کمیسیون‌ها انجام گرفته است.
به موجب ماده ۱۷ بودجه ۹۷ شهرداری شیراز برای همه رشته‌های ورزشی در هر دو بخش بانوان و آقایان در مجموع ۱۰ میلیارد ریال اختصاص داده شده که با وجود تمام محدودیت‌ها، شورای شهر و شهرداری شیراز حمایت از تیم‌های ورزشی به خصوص تیم‌های فوتبال را در سال جاری افزایش داده است.
در بخشی از مصوبات شورای پنجم که مربوط به حمایت‌ مالی و مساعدت از تیم‌های فوتبال شیراز در لیگ دسته اول کشور است طی دو سال نخست فعالیت، برای دو مرتبه هر بار مبلغ یک میلیارد ریال به هر کدام از تیم‌های فوتبال شیراز مساعدت شده است؛ همچنین در دو فصل گذشته مسابقات لیگ دسته اول بر اساس مصوبه شورا به ازای هر برد مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال و به ازای صعود به لیگ برتر نیز پاداش ۲ میلیارد ریالی برای هر کدام از این دو تیم مصوب شده است.
بنابر مصوبه آبان ماه امسال شورای شهر نیز به ازای هر برد در بازی‌های خانگی مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و به ازای هر برد خارج از خانه مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال تصویب و به این تیم‌ها پرداخت شده است؛ ضمن آنکه پاداش صعود هرکدام از این تیم‌ها به لیگ برتر به ۵ میلیارد ریال افزایش یافته است.
پایان خبر/
کد مطلب : ۲۲۶۷۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما