۰
plusresetminus

ثبت یک مورد مثبت کرونا در جهرم

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۹
از بین ۶ جواب آزمایش دریافتی یک مورد مثبت گزارش شده است؛ این بیمار درمانهای لازم را دریافت کرده و با تمهیدات لازم از بیمارستان مرخص شده است.
ثبت یک مورد مثبت کرونا در جهرم
به گزارش حافظ خبر؛ دکتر محمد رحمانیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: تا امروز چهارشنبه 14 اسفند ماه، برای 16 نفر از  بیماران مشکوک به ویروس کرونا در جهرم، نمونه ارسال شده است که از میان شش پاسخی که امروز  دریافت کردیم، یک مورد مثبت اعلام شده است.
دکتر رحمانیان اظهار داشت: بیماری که نمونه وی مثبت اعلام شده، از اهالی یکی از شهرهای اطراف است که خوشبختانه بهبود پیدا کرده و بعد از دریافت نتیجه آزمایش بر اساس پروتکل های درمانی وزارت بهداشت و با تمهیدات لازم از بیمارستان مرخص و پس از بازگشت به شهر خود، ادامه درمان را در قرنطینه خانگی سپری خواهد کرد؛ آموزشهای لازم به خانواده وی نیز داده شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با بیان اینکه 6 نمونه دیگرنیز علاوه بر 10 نمونه قبلی، امروز ارسال شده است، تصریح کرد: منتظر دریافت پاسخ  10 نمونه باقی مانده هستیم و به محض دریافت، نتیجه را به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم.
وی با اشاره به شفافیت در اطلاع رسانی توسط دانشگاه گفت: لطفا به شایعات توجه نفرمایید و اخبار را از منابع رسمی دریافت کنید.
وی تاکید کرد: از شهروندان عزیز می خواهیم  برای حفظ سلامت خود و دیگران در این شرایط سعی کنند بیشتر در خانه بمانند و از رفت و آمدهای غیر ضروری پرهیز کنند.

منبع: خبرگزاری علم و فناوری
انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۲۶۸۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما