۰
plusresetminus

اعلام آمادگی سپاه فجر برای مقابله بیشتربا ویروس کرونا

تاریخ انتشارجمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس گفت: از ابتدای اعلام شیوع ویروس کرونا دراستان، مجموعه سپاه فجر استان در راستای افزایش تولید اقلام بهداشتی و پزشکی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی اقدام کرده است.
اعلام آمادگی سپاه فجر برای مقابله بیشتربا ویروس کرونا
به گزارش حافظ خبر به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس، سردار یداله بوعلی در جلسه قرارگاه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا  که با حضور مسئولان و فرماندهان سپاه استان  برگزار شد اظهارداشت: مجموعه سپاه برای همکاری بیشتر با دانشگاه علوم پزشکی این آمادگی را دارد برای مقابله با ویروس کرونا وهمچنین ارائه خدمات بیشتر به شهروندان ازتمام  ظرفیت های پزشکی، تجهیزاتی و پرسنلی برای مقابله بیشتر با این بیماری بکارگرفته شود.
وی با تاکید بر اینکه سپاه افتخار می کند در راستای خدمت به مردم گام بردارد، گفت: سپاه فجر فارس از زمان اعلام بروز بیماری کرونا با فعال کردن تیم های مختلف کارشناسی و عملیاتی، در کنار سایر نهادها و مسئولان استان اقدامات شبانه روزی داشته باشد.
سردار بوعلی در این جلسه ضمن تجلیل از خدمات پزشکان، پرستاران و کادر بیمارستان های استان فارس در راستای مقابله با بیماری کرونا گفت: جلسه قرارگاه پیشگیری سپاه فجر به منظور هماهنگی، پیش بینی، بررسی وضعیت استان و برنامه ریزی اقدامات لازم در موضوع پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در استان برگزار شد.
انتهای پیام /
کد مطلب : ۲۲۶۹۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما