۰
plusresetminus

تهیه و توزیع پک بهداشتی برای کودکان کار شیراز

تاریخ انتشارجمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۶
محلاتی گفت: بیش از ۲۰۰ بسته حاوی لوازم بهداشتی برای کودکان کار در موسسه خیریه «آسمانیان مهربان شهر راز» در شیراز تهیه شد که میان کودکان شیراز توزیع می شود.
تهیه و توزیع پک بهداشتی برای کودکان کار شیراز
به گزارش حافظ خبر؛ «مهدی محلاتی»، با اشاره به تهیه پک بهداشتی برای کودکان کار  در شیراز، گفت: بیش از 200 بسته حاوی لوازم بهداشتی برای کودکان کار در موسسه خیریه «آسمانیان مهربان شهر راز» در شیراز تهیه شد که میان کودکان شیراز توزیع می شود.

مدیر موسسه خیریه «آسمانیان مهربان شهر راز»، افزود: این پک های بهداشتی، شامل محلول ضد عفونی، ماسک، دستکش و بروشور آموزشی پیشگیری از بیماری کرونا است که با هدف حمایت از سلامت کودکان کار و خیابانی در سطح شهر شیراز تهیه و توزیع می شود.

وی اضافه کرد: از روز سه شنبه (20 اسفند) طرح توزیع این پک ها آغاز شده که به مدت یک هفته ادامه دارد.

محلاتی با اشاره به حضور مددکاران و کارشناسان این مرکز در زمان توزیع بسته های بهداشتی میان کودکان کار، عنوان کرد: تیم تخصصی برای آموزش به کودکان کار اعزام شده است تا ضمن ارائه مشاوره به کودکان و توجیه اینکه برای حفظ سلامت خود و خانواده در خانه بمانند برای توزیع بسته ها اعزام می شود.

وی ادامه داد: کارشناسان با این کودکان 10 دقیقه مشاوره می کنند و بروشور آموزشی را که به آنها می دهند، مرور می کنند و روش شستشو و ضد عفونی درست دست ها را نیز آموزش می دهند.
کد مطلب : ۲۲۷۱۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما