۰
plusresetminus
مدیر کانون بسیج رسانه شهید رهبر سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز:

اصحاب رسانه با حضور خود جلوه های ایثار خادمان سلامت را به نمایش میگذارند

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۰
رضا کوهی شوریجه مدیر کانون بسیج رسانه شهید رهبر سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز ضمن قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه فارس در زمینه پوشش اخبار مربوط به کرونا ویروس گفت: رسانه‌ها با انتشار اخبار صحیح و دقیق از گسترش شایعات و اضطراب در بین مردم جلوگیری می کنند.
اصحاب رسانه با حضور خود جلوه های ایثار خادمان سلامت را به نمایش میگذارند
به گزارش حافظ خبر؛ مدیر کانون بسیج رسانه شهید رهبر سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز صمیمانه از همه خدمات و مجاهدت های ارزنده اصحاب رسانه تشکر کرد و افزود: عکاسان و تصویربرداران خبری با حضور فیزیکی در میدان تلاش دارند انعکاس اخبار این روزگار تلخ و نیز بازنمایی حقایق شهر و جلوه های ایثار و فداکاری همه خادمان سلامت بخصوص مجاهدت های غیر قابل وصف گروه‌های جهادی را به نمایش میگذارند.
کوهی شوریجه به وحدت رویه و انسجام در اطلاع‌رسانی تاکید کرد و ابراز داشت: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مسوولان و مردم، بازوی توانمند برای اطلاع رسانی درست درباره چگونگی برخورد با کروناویروس هستند.
وی خبرنگاران و اصحاب رسانه را در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا ویروس دانست که مستند سازی صحنه های افتخار آفرین را به عهده دارند و خود دیده نمی شوند.
فعالان فضای مجازی در جهت رفع شبهات اقدام کنند
کوهی شوریجه که فعال فضای مجازی استان نیز به شمار میرود، اظهار داشت: علی رغم تلاش تمامی دست‌اندر کاران متأسفانه برخی از رسانه‌های معاند خارج از کشور سعی در بزرگنمایی مشکلات دارند که لازم است اصحاب رسانه با همکاری فعالان فضای مجازی از بازنشر مطالب غیر واقعی خودداری کنند و در جهت رفع شبهات  اقدام کنند.
مدیر کانون بسیج رسانه شهید رهبر سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در پایان از خبرنگاران و اصحاب رسانه که طی حرکتی خودجوش برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا، معابر شهری را ضد عفونی و میکروب زدایی کردند تا شهروندان کمتر در معرض خطر ابتلاء به این ویروس شوند تشکر کرد.
کد مطلب : ۲۲۷۲۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
طاها
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام دستتون درد نکند وخدا قوت