سرپرست شرکت برق منطقه‌ای استان فارس منصوب شد

26 اسفند 1398 ساعت 16:18

با صدور حکمی از طرف مدیرعامل شرکت توانیر،غلامرضا نصیری به عنوان سرپرست شرکت برق منطقه‌ای استان فارس منصوب و از خدمات عبدالعزیز کریمی مدیرعامل پیشین این شرکت تقدیر شد.


به گزارش حافظ خبر؛ به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس روز دوشنبه اعلام کرد : بدنبال بازنشستگی مهندس عبدالعزیز کریمی از سمت مدیر عاملی شرکت برق منطقه ای فارس ، طی حکمی از طرف محمد حسن متولی زاده مدیر عامل شرکت توانیر ، غلامرضا نصیری تا تعیین مدیر عامل جدید ، با اختیارات کامل مدیر عامل به عنوان سرپرست شرکت برق منطقه ای فارس منصوب شد. 
عبدالعزیز کریمی از خرداد ۱۳۹۴ مسوولیت مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس را بر عهده داشت.
غلامرضا نصیری نیز پیش از این مسوولیت معاونت طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای استان فارس را بر عهده داشته است.
شرکت برق منطقه ای فارس با برخورداری از  ۱۵ هزارکیلومتر شبکه برق رسانی که حدود ۱۳ درصد کل کشور می باشد ، در بین برق های منطقه ای سراسرکشور مقام اول را دارا می باشد ، این شرکت با داشتن ۲۶۸ پست انتقال برق رسانی ، دررده دوم کشور قرار دارد.
این شرکت مسئولیت برق رسانی به دو استان  فارس و بوشهر را به عهده دارد . برق فارس با ایجاد ظرفیت منصوبه تولید برق به میزان ۸۵۰۰ مگاوات در کشور، از موقعیت قابل توجهی برخوردار است و برق مازاد بر تولید خود را از طریق شبکه های انتقال به شش  استان همجوار ، هرمزگان ، کرمان ، یزد ،اصفهان ، خوزستان و کهکیلویه و بویر احمد  منتقل می کند و در این زمینه نیز  مقام سوم تولید برق در سطح کشوررا از آن خود کرده است.


کد مطلب: 22730

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/22730/سرپرست-شرکت-برق-منطقه-ای-استان-فارس-منصوب

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir