۰
plusresetminus
در راستاي اجراي سياست طرح فاصله گزاري هوشمند اجتماعي صورت گرفت:

تداوم تمديد غير حضوري كارت هاي هوشمند رانندگان استان فارس

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۹
مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس از ادامه تمديد غيرحضوري كارت هوشمند رانندگان استان فارس به منظور كاهش شيوع بيماري كرونا خبرداد.
تداوم تمديد غير حضوري كارت هاي هوشمند رانندگان استان فارس
به گزارش حافظ خبر به نقل از روابط عمومي راهداري و حمل و نقل جاده اي استان فارس، مهندس عليرضا سياهپور با بيان  اينكه از شروع شيوع بيماري ويروس كرونا تمديد غيرحضوري كارت هوشمند رانندگان ناوگان حمل و نقل برون شهري آغاز شده اظهار داشت: طي تمهيداتي براي حضور كمتر رانندگان در اداره كل براي پيشگيري از شيوع بيشتر كرونا، تمديد كارت هاي هوشمندي كه تاريخ انقضا آن ها تمام شده از اوايل اسفند ماه سال گذشته آغاز و در سال جديد نيز ادامه دارد.
وي با اشاره به اينكه 64 هزار و 605 كارت هوشمند رانندگان در استان فارس تا كنون صادر گرديده گفت: از اوايل اسفند ماه سال گذشته تا كنون 4 هزار و 354 كارت هوشمند رانندگان به صورت حضوري و غيرحضوري تمديد شده است.
مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان فارس همچنين در مورد نحوه تمديد غيرحضوري كارت هاي هوشمند رانندگان گفت: رانندگان گرامي مي توانند با مراجعه به نشاني اينترنتي www.rmto.ir  و ورود به قسمت كارت هوشمند و كليك بر روي آيكون تمديد غيرحضوري با وارد كردن كدملي و شماره كارت هوشمند جهت تمديد اقدام نمايند.
مهندس سياهپور در ادامه تصريح كرد: كارت سلامت رانندگاني كه از تاريخ 10 اسفند ماه 98 باطل گرديده است به مدت دوماه شارژ شده و كارت سلامت رانندگاني كه قبل از اين تاريخ منقضي شده بايستي جهت تمديد آن حتما توسط مراكز طب كار صورت بگيرد و آخرين قبض پرداختي بيمه توسط بيمه ثبت گردد تا راننده در سيستم بيمه پرداز شده باشد، در غير اين صورت اين دسته از رانندگان قادر به تمديد غيرحضوري نمي باشند.
وي با يادآوري الزام اسكن مدارك تمديد توسط رانندگان در سامانه افزود: راننده تا 4 ماه فرصت دارد تا مدارك تمديد شامل گواهي عدم اعتياد و اصل گواهي نامه را در سيستم اسكن كنند و نسبت به تمديد كارت سلامت خود در صورت اتمام اقدام نمايند.
براساس اين گزارش سازمان راهداري و حمل ونقل جاده اي در همين راستا در نظر دارد بخش عمده اي از خدمات خود را به صورت الكترونيكي و غيرحضوري به مراجعه كنندگان و شهروندان ارائه نمايد كه در اين خصوص اقدامات مهمي صورت پذيرفته است.
کد مطلب : ۲۲۷۸۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما