۰
plusresetminus

جهاد اهدای خون توسط بسیجیان سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز

تاریخ انتشارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۳۶
سرهنگ دوم پاسدار مجید علیپور از اهدای بیش از 400 هزار سی سی خون توسط بسیجیان ناحیه بقیه الله (عج) شیراز در قالب طرح جهاد اهدای خون بسیجیان خبر داد.
جهاد اهدای خون توسط بسیجیان سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز
به گزارش حافظ خبر؛ فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز گفت:با توجه به درخواست سازمان انتقال خون استان فارس و کاهش ذخیره خون در این سازمان ،بسیجیان این ناحیه در حرکتی جهادی بیش از 400 هزار سی سی خون در گروههای مختلف خونی اهدا کردند.
وی در ادامه گفت در این حرکت جهادی تعداد 840 نفر از بسیجیان خواهر و برادر در مدت یک هفته اقدام به اهدای خون خون جهت اهدا به بیماران نیازند نمودند.
وی حضور بسیج در تمام عرصه های  مختلف و مهمی که انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز دارد را نشان دهنده حرکت های جهادی متعدد و بیشمار این قشر عظیم و لشکر الهی دانست و افزود:این اولین مرحله جهاد اهدا خون بوده است که در صورت لزوم و تقاضا ، بسیجیان این ناحیه اماده اجرای مراحل بعدی اهدا خون هستند.
وی بسیج را بی‌بدیل و منحصر به فرد دانست و اظهارکرد: امروز بسیاری از کشورها در دکترین دفاعی و نظامی خود تمایل دارند نقش مردم را در حل مسایل و مشکلات برجسته کنند چرا که یکی از مولفه‌های هر جامعه مشارکت مردم در تمام امور است. فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله شیراز گفت: بسیج نمونه‌ای در جایی ندارد چرا که بسیج در کشور ما تشکیلاتی با ویژگی‌های مبتنی بر آموزه‌های تشیع و اسلام ناب، جهادی بودن در تمام عرصه ها، فراگیر بودن، پویایی و شادابی، انعطاف پذیری است. سرهنگ علی‌‍پور افزود: امروز شاهد هستیم به رغم همه اراده دنیای استکبار در کم کردن اثر نطام جمهوری اسلامی ایران، تفکر بسیجی در بسیاری از کشورها صادر شده و در یمن، عراق و سوریه ایجاد تفکر بسیجی بود که باعث شد در برابر جبهه استکبار بایستند و پیروز شوند. وی ادامه داد: کارنامه بسیج را در ۴۱ سال گذشته یک کارنامه بسیار موفق می‌دانیم، بسیج در تربیت نسل‌ها، ایجاد امنیت پایدار مردمی، کمک به رفع محرومیت‌ها، کمک به مقابله با توطئه‌های دشمن و کمک به احیای سبک‌های زندگی ایرانی-اسلامی موفق عمل کرده است. فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله شیراز گفت: رویکرد که بسیج به دنبال آن است کمک‌رسانی و خدمت رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف است؛ امروز افتخار می‌کنیم بتوانیم به مردم خدمت کنیم.
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیرازدر پایان ضمن تقدیر و تشکر از بسیجیان شرکت کننده در این طرح، از اجرای رزمایش بزرگ کمک مومنانه درراستای لبیک به فرمان مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی ) تا پایان ماه مبارک رمضان توسط بسیجیان این ناحیه  خبر داد.
کد مطلب : ۲۲۷۸۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما