بهره‌گیری از فضای مجازی برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری

11 ارديبهشت 1399 ساعت 18:08

دبیر شورای اطلاع‌رسانی فارس بیان داشت: در این مدت با تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری، خسارات‌های بسیاری از منظر اقتصادی به بدنه هنری، فرهنگی و رسانه‌ای وارد شد؛ این در حالی است که اگر تولیدات این بخش از جامعه برای آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی نبود، وضعیت فارس نیز امروز قرمز بود و ما نیز قدردان این عزیزان هستیم که علی‌رغم همه فشارها و خسارت‌های اقتصادی در میدان مانده‌اند و با دست خالی برای سلامت مردم تلاش می‌نمایند.


به گزارش حافظ خبر، یازدهمین نشست شورای اطلاع‌رسانی استان فارس با حضور سید احمد احمدی‌زاده، معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس و رئیس این شورا برگزار شد.
در این نشست صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و دبیر این شورا گفت: با توجه به فضای بوجود آمده در این روزهای کرونایی، افسردگی و ناآرامی‌های روانی برای برخی از شهروندان به وجود آمده است که برای حل این بحران نیز کمیته آرام‌بخشی و امیدآفرینی با همکاری علوم پزشکی و دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در فارس تشکیل شده است.
سهرابی ادامه داد: این شورا با همکاری هنرمندان، فرهنگ‌وران و اصحاب رسانه فارس از همان روزهای آغازین اسفند ماه و اعلام خطر درباره بیماری کرونا، وارد میدان شد و با تولیدات رسانه‌ای مناسب، به آگاهی‌بخشی در راستای پیشگیری و امیدآفرینی در راستای روحیه‌بخشی در جامعه پرداخت.
دبیر شورای اطلاع‌رسانی فارس بیان داشت: در این مدت با تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری، خسارات‌های بسیاری از منظر اقتصادی به بدنه هنری، فرهنگی و رسانه‌ای وارد شد؛ این در حالی است که اگر تولیدات این بخش از جامعه برای آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی نبود، وضعیت فارس نیز امروز قرمز بود و ما نیز قدردان این عزیزان هستیم که علی‌رغم همه فشارها و خسارت‌های اقتصادی در میدان مانده‌اند و با دست خالی برای سلامت مردم تلاش می‌نمایند. هرچند این اداره کل در راستای وظیفه سازمانی خود تمهیدات و تدابیری برای جبران خسارت‌های وارده در نظر گرفته است، اما لازم است تا این عزیزان به ویژه اصحاب رسانه بیش از پیش دیده شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: در راستای امیدآفرینی و ایجاد شادی و نشاط در جامعه با رایزنی‌های صورت گرفته، از فروردین ماه، اقدام به برگزاری کنسرت‌، نمایش، پخش فیلم و نمایشگاه‌های هنرهای تجسمی در استان فارس کرده‌ایم که بازدیدکنندهای بسیاری در سطح استان و کشور داشته است. بهره‌گیری از فضای مجازی در راستای فعالیت‌های فرهنگی و هنری فرصتی جدید را به ما نشان داد تا بیش از پیش بتوانیم از فضای مجازی بهره گیریم.


کد مطلب: 22803

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/22803/بهره-گیری-فضای-مجازی-فعالیت-های-فرهنگی-هنری

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir