۰
plusresetminus

درمیان بمباران توصیه‌ها و نکات کرونایی چه کنیم؟!

تاریخ انتشارجمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۶
به احتمال بسیار زیاد شما نیز در طی این دو ماه با توصیه ها و نکات بسیاری درخصوص جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا، تقویت سیستم ایمنی بدن و… بمباران شده و سردرگم گشته اید که چه کسی و کدام راست میگوید؟!
درمیان بمباران توصیه‌ها و نکات کرونایی چه کنیم؟!
به گزارش حافظ خبر به نقل از ایران ریپورتس98، پس از شیوع بالا و پاندمی ویروس کرونا در ایران و جهان، گروه های مختلف تحقیقاتی کار خود را بر جنبه های مختلف این ویروس و تاثیرات آن آغاز کرده و همچنان این مطالعات و تحقیقات ادامه دارد و گهگاه به نتایجی میرسند که با کمی تحقیق و تفحص بیشتر و یا تحقیق و مطالعه گروهی دیگر، نتیجه ای معکوس به دست می آید که نتیجه قبلی را بطور کلی رد مینماید.
پس به هر نظریه و صحبتی حتی اگر از یک پزشک، محقق و یا هر فردی شنیدید و یا خواندید، چندان محل از اعراب ندارد، حال میخواهد در فضای مجازی باشد، از خبرگزاری های رسمی کشور باشد و یا حتی صداوسیما هرچند باید به آنها را خواند و اطلاع داشت. البته قابل ذکر است که سایت های علمی و شناخته شده جهان اغلب نتایج قطعی و کاملا صحیح را در اختیار میگذارند.
طبق توصیه های مکرر قرآن و اهل بیت، عقل انسان میتواند راهگشا باشد و در هر موضوعی باید از قوه تفکر و تعقل خود استفاده نمود. درخصوص توصیه ها، بایدها و نبایدهای کرونایی نیز پس از شنیدن و یا خواندن نظریه های مطرح شده به عقل خود رجوع کنید و توجه داشته باشید که احتیاط همیشه شرط عقل بوده و خواهد بود.
انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۲۸۳۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما