توزیع اقلام بهداشتی و ۷۵۰۰ بن کارت معیشتی بین اقشار کم برخوردار در کلانشهر شیراز

21 ارديبهشت 1399 ساعت 12:18

دکتر رحیمی استاندار محترم فارس در ارتباط ویدئو کنفرانسی با مسئولین دفاتر تسهیلگری فعال در شهر شیراز دستور آغاز توزیع ۷۵۰۰ بن کارت معیشتی در مناطق کم برخوردار و بین خانوار های آسیب دیده از کرونا شهر شیراز را صادر کرد.


به گزارش حافظ خبر، با توجه به شیوع و فراگیری ویروس کرونا در کشور و به منظور تامین مایحتاج روزمره خانواده های بی بضاعت و آسیب پذیر در محلات کم برخوردار کلانشهر شیراز ، جلسه ای با حضور دکتر نیازی مدریر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مدیران دفاتر تسهیلگری  همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)  در دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شریف آباد برگزار گردید.
استاندار فارس در ابتدا طی ارتباط ویدئو کنفرانسی با حاضرین در جلسه سخنانی در مورد اعمال خیراندیشانه و اثرات آن در جامعه بیان نمودند و اشاره کردند که این امر موجب افزایش روحیه همبستگی و انسجام اجتماعی می گردد. همچنین تاکید کردند که این قبیل اقدامات ضمن کمک به ارتقاء روحیه برادری و نیکوکاری در جامعه، زمینه رفع نیازها و بخشی از محرومیت‌ها را فراهم می کند و در ادامه از افراد اثرگذار در اجرای این پروژه تشکر و قدردانی نمودند.
سپس دکتر نیازی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس و متولی  این امر در خصوص عملکرد و اقدامات صورت گرفته توسط دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی در مقابله با این بحران جهانی در محلات کم برخوردار مطالبی را ارائه نمودند و
در پایان بسته های بهداشتی و بن خرید که شامل بن های پروتئین و خرید آزاد ‌برای تهیه اقلامی که خانوارها به عنوان نیاز  خود تشخیص ‌می دهند، در اختیار مسئولین دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی قرار گرفت تا دفاتر این بسته ها را در بین اقشار آسیب دیده محلات کم برخوردار کلانشهر شیراز توزیع نمایند.
 
خبرنگار: مسعود احمدی
انتهای پیام/


کد مطلب: 22839

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/22839/توزیع-اقلام-بهداشتی-۷۵۰۰-بن-کارت-معیشتی-بین-اقشار-کم-برخوردار-کلانشهر-شیراز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir