۰
plusresetminus

آیا آمار کرونایی‌های اعلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، آمار کل فارس می‌باشد؟

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۶
بسیاری آمار کرونایی های اعلامی هر روز از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز را تنها آمار چند شهرستان میدانند که اتفاقا در جزئیات نیز گاها به آن در این اطلاعیه ها پرداخته میشود.
آیا آمار کرونایی‌های اعلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، آمار کل فارس می‌باشد؟
به گزارش حافظ خبر، ایران ریپورتس98 نوشت: برای بسیاری از مخاطبان ما سوال ایجاد شده بود که آمارهای اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تحت عنوان آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از ویروس کووید19 یا همان کرونا استان فارس منتشر می‌شود اما در جزئیات تنها آمار کرونایی‌های تعدادی از شهرستان های فارس ذکر می گردد و شهرهای بزرگ و مهمی نظیر جهرم، فسا، لار و گراش نامی از آنها نیست!
ابوذر پاریزی، معاون روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پاسخ به این سوال به خبرنگار ما گفت: آماری که هر روز اعلام میشود، آمار مبتلایان و فوتی‌های کل استان فارس در اثر ویروس کرونا میباشد و هیچیک از شهرهای فارس از قلم نمی‌افتند.
وی ادامه داد: آمار اعلامی مبتلایان و فوتی‌های کرونا از سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز شامل آمار دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی شیراز، جهرم، فسا، لامرد و گراش که کل استان را پوش میدهند، میباشد.
پاریزی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در شهرهای جهرم، فسا، لامرد و گراش دانشگاه و یا دانشکده علوم پزشکی داریم، با وجودی که آمار آنان در آمار کلی اعلامی استان ذکر می‌گردد اما اعلام آمار تفکیکی و جداگانه آنها را در اختیار خودشان گذاشته ایم.
انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۲۸۴۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما